SOS

2017.04.16 11:18

S.O.S.

 

Mivel iszonyúan szenvedek és nem értem a jeleket, valamint sem a nyugati, sem a keleti orvostudomány nem segített rajtam, ezért kérlek, ha az alább leírtak alapján tudsz segíteni, vagy ajánlani bárkit, aki tud, jelezd. Lehet fizikai gyógymód, vagy útmutatás, merre menjek, kihez érdemes fordulnom, de akár lelki gyógymódot is javasolhatsz, vagy olyan erős gurut, aki valóban képes gyógyítani. Előny, ha már láttál ilyet, ráadásul gyógyulást is tapasztaltál. Köszönöm.

 

Kálváriám:

Fizikai szinten: 2007-ben jobb oldalon emlőrák műtét, kivették a csomót és 11 nyirokcsomót, amelyből 4-ben volt áttét. Utána alternatívan gyógyultam, annak ellenére, hogy 2008-ban, vagyis műtét után egy évvel felfedeztek a kulcscsont alatt egy gyanús nyirokcsomót, melyet megszúrtak és szintén C5 pozitívnak minősítettek. Úgy véltem, talán el sem végezték a vizsgálatot, csupán ráírták az alapbetegség diagnózisát. Aki egyszer C5 pozitív, azt megbélyegzik. Nem engedtem bántani. Amikor bevetettem magam és a gyógymódjaim, melyek közül az használt legjobban, hogy bíztam benne, elfogadtam, szerettem, a következő vizsgálatokon nem volt kimutatható. Később, mikor újra láthatóvá vált, az orvosok azt állították, eddig is ott volt, csak nem jó szögből nézték. Semmi probléma nem volt vele, egészen 2014-ig. Akkor léptályog miatt életmentő műtéten estem át, mely során eltávolították a lépem. A lépműtétnél viszont nem törődtek azzal, hogy a jobb karomba nem lett volna szabad semmit beadni, még az altatót is ide kaptam, meg rendszeresen infúziót, stb. - és még akkor sem dagadt fel a karom, csak amikor 2015 januárban megemeltem a márványlapokat.  Akkor előbb a felkar, majd az alkar dagadt be, végül a kézfej is követte, bár korántsem annyira, mint most - sokáig lejjebb-lejjebb ment egy szódabikarbónás fürdő és éjszakai svédcseppes borogatás, valamint ricinusolajos has-pakolás után, de sosem tudtam csak pihentetni, a munkától újra, meg újra feldagadt. Valójában nem vettem túl komolyan, gondoltam, majd lemegy, addig is mindent elkövettem ennek érdekében. A nyiroködéma ambulanciáról hallani sem akartam. Aztán eljött az a pont, amikor beismertem, hogy ez nem lett jobb, inkább egyre rosszabb. 2015 decemberben elestem és magam alá fordult a jobb karom. Ettől hatalmas dudor keletkezett a kulcscsont alatt, a karom pedig lufi méretűre dagadt. Közben jártam az emlősebészeten, sebésznél, reuma orvosnál, angiológián, de mindenki nyiroködémának hívta és természetesen a megnagyobbodott nyirokcsomókat okolta. Decemberben az ultrahangon, ahol már 6 db 2-3 cm-es nyirokcsomót diagnosztizáltak, magán szorgalomból megnézte a vállam a doktornő, ő mondta, van ott minden, dorsitis, bursitis, folyadék stb. A többi szakorvos szerint ez mind az ödéma szövődménye. A csukló UH kimutatta: a nervus medianus comprimált, 5.5 x 2,5 mm kifejezett subcutan oedema, vagyis az ödéma nyomja az ideget, ami miatt 2016 ápr. 1-től fokozatosan lebénult a kezem. Most már teljesen merev és az egész alkarom hideg, zsibbad, érzéketlen, mégis őrjítően fáj. Mintha fúrógéppel fúrnának belül, végig érzem benne az idegszálat, mint egy izzó vasdrótot, amit néha huzigálnak benne és attól nyilallik és éget. Áramütés-szerű benyilallások, stb. A kulcscsont alatt 4 db 2-3 cm es nyirokcsomó volt és a műtét helyénél további 2 db kb. 2 cm-es, melyeket az Uh-n patológiásnak minősítettek, de én tudtam, hogy akkor lettek olyanok, amikor megemeltem magam. Mintha megszakadt volna benne valami és belobbantak volna. 2016. október végén a kontroll Uh nem mutatott ki megnagyobbodott nyirokcsomókat. Használtak az addigi gyógymódok. A kulcscsont alatti kemény dudor miatt a gyógytornász Thoracic outlet szindrómára is gyanakodott, de a rtg. nem igazolta. Az EMG vizsgálaton a vastag nyirokpaplan miatt nem válaszolt az ideg. Ezért a kézsebész nem műti, mint alagút szindrómát, amit csak műtéttel lehet helyrehozni. Ő is arra gyanakszik, hogy nem is csuklóban, de még csak nem is könyökben, hanem már fenn a kulcscsont alatt nyomja valami az idegeket. (vagy esetleg az ödéma nyomja mindenütt). A lágy részeket nem mutatja ki a rtg. Gyanakszom izomgombócra, esetleg felgyűlt, megkeményedett nyirokra.

Nov. 14.-márc.30.-ig 27 akupunktúrás kezelésen vettem részt, de úgy tűnik, ezt az sem hozza helyre. Abbahagytam.

Az acces bar kezelés sem ért semmit, csupán annyit tudtam meg, hogy rendesen áramlik a kezemben az energia, vagyis nem végleges a bénulás.

A theta healing kezelés szintén nem használt, de még az EFT sem. Számos távgyógyító, reikis, szellemsebész gyakorlatozott rajtam, de eddig senki sem tudott segíteni, és én sem magamon, sem az agykontrollal, sem a reikivel, bár kétségtelen, hogy ezek segítettek eddig kibírnom.

Szellemi szinten:

Egész életemben dolgoztam, párom mindig építkezett és mellette álltam, de a betonozástól kezdve a falazásig mindenütt. Belefáradtam, mert nekem nem ezek az életcéljaim, 2007-ben már nem bírtam tovább. 2016. ápr. 1.-én mégis belementem, hogy közösen vegyünk egy új házat, ahol csak a falak állnak, rengeteg a munka, évtizedekbe telik, mire talán a végére érünk, akkor pedig kezdhetjük elölről, tényleg nem látni a végét. Elképzelhető, hogy tudat alatt attól rémültem meg ennyire, hogy inkább lebénítottam magam, csak ne kelljen tovább ezt csinálnom. Pont azóta béna a kezem.  2016. dec. 26.-án felmentem és a fűtött házban olyan hideg volt, hogy két nadrágban, három zokniban, nagykabátban, sálban, kesztyűben reszkettem és borzasztóan megfáztam. 2017. ápr. 11.-én felsétáltam, útközben huzatot kapott a kezem, talán mégsem kéne, felköltözzek? A fiam szerint: A kérdés az, hogy te mit akarsz? A felmerülő akadályokat le kell győzni! Lehet, az akadály pont annak a jele, hogy az a helyes út! – Már nem tudom.

Jelenleg őrjítően fáj, mintha tiszta erőből satuba szorluna, zsibbad, hasogat, leszakad, szétfeszül, ég, dagad, képtelen vagyok járni, nem tudom cipelni, mert begörcsöl a vállam és a felkarom, nem bírom tovább. Éjszaka sem szűnik.

Olyan gurut keresek, aki képes lenne szellemi szinten feloldani a blokkot, amit sikerült létrehoznom, de képtelen vagyok rá egyedül.

Tudsz tanácsot adni, segíteni, vagy ajánlani bárkit, aki tud?

Előre is hálásan köszönöm!