Rákkeltő gyógyszerek

2018.01.01 15:17

Rákkeltő gyógyszerek

 

Nemrég számításba vettem, mi nem véd meg a ráktól. Sem a céklalé, sem a fokhagyma, a Q10, a vitaminok, vagy egyéb szerek, amit megeszel, nem ment meg a ráktól. Mint Villás Béla mondaná, ha a lelked rendben van, nem hatnak rád a mérgek. Ez így igaz. Ha a lelked nincs rendben, semmi sem véd meg korunk pusztító erejű betegségétől.

Sorstársakkal beszélgettem, miközben felmerült, hogy a metformin is rákkeltő anyag. Nosza, azt szedtük, mielőtt kiderült a diagnózis. Azonnal végeztünk egy kis kutatást az ismerőseink és az ő ismerőseik körében, mire kiderült, hogy rengetegen vagyunk, akiknél előbb kettestípusú cukorbetegséget fedeztek fel, amit a metformin nevű gyógyszerrel próbáltak kordában tartani. Néhány év múlva pedig már a mellrák diagnózisával álltunk szemben. A metformin rákkeltő.

Na, jó, tudtuk, hogy a vérnyomáscsökkentő hosszútávon rákkeltő. Az egész felnőtt életem arra ment rá, hogy a vérnyomással harcoljak. Hol gyógyszerrel, hol mással, de még most is itt van. A 2007-es diagnózis előtt már több éve folyamatosan szedtem. 2003-tól a vérzsírcsökkentők társaságát is el kellett viselnem, melyek kioldják a szervezetből a Q10-et, ez által rákkeltők. Pont attól szedtem a metformint is. 2007-ben mindent abbahagytam és reikivel, meg diétával és természetes módon igyekeztem kordában tartani a bennem zajló őrületet. Öt teljes évig sikeres voltam, rátaláltam az írásra és csak úgy áramlott belőlem a sok kötet, sőt, hirtelen kiadó is lett hozzájuk. Csakhogy ekkor ismét egy nagy sokk ért. Keresztapa meghalt és rám maradt keresztanya. Öt hónap múlva ő is távozott, amit máig nem tudtam feldolgozni. Minden felborult, amit addig elértem. Újra kellettek a „gyógyszerek” és a metformin is.

A Metformin a 2-es típusú cukorbetegség kezelésére használt hatóanyag. A biguanidok csoportjába tartozik. A többi cukorgyógyszertől eltérően nem befolyásolja az inzulin kiválasztását, hanem közvetlenül csökkenti a máj glükózleadását. Ezért nem okoz hipoglikémiát, sőt, a hipoglikémiás hajlamot is mérsékli. Más szerekkel is kombinálható, beleértve az inzulint is. Minél magasabb a vércukorszint, annál erősebb a metformin hatása. A vércukorszint csökkentésén kívül számos más előnyös hatása is van a szív- és érrendszerre és a metabolikus szindrómára. Gátolja a testsúlynövekedést is. Ezért adják a túlsúlyos cukorbetegeknek. Nemrég hallottam, hogy olyan leendő anyáknál is bevetik, akik a túlsúly miatt nem képesek teherbe esni. És ez a szer rákkeltő?

Minden esetre megfontolandó, hiszen napokon belül kisebb tömeget gyűjtöttünk össze ezt bizonyítva. Azért nem érdekes? Négy évig szedtem, és emlőrák. Abbahagytam, és még az áttét is stagnált. Újra történt egy nagy sokk, ismét szedtem és itt az áttét, meg ez a gyorsan terjedő lágyrész folyamat.