Neuropátia

2017.10.28 16:02

Neuropátia

 

Sajnálom, hogy igaza lett az ultrahangos doktornőnek, aki megfenyegetett, hogy majd jön az őrjítő fájdalom. Igaz, akkor sem bántam meg, hogy nem vállaltam a kezelésüket, de el kell ismerni, nagyon nagy bajba kerültem. Nem elég, hogy az ismeretlen lágyrész folyamat megbénított, kibírhatatlan fájdalmakat is okoz. Még mindig nem adtam fel, hátha mégis segíthet egy orvos. Lassan az összes budapesti, valamint vidéki, nagyvárosi kórházat felkerestem már. Sopron, Győr, Szeged, Miskolc, Nyíregyháza. Jelenleg épp Kecskemétre írtam, onnan is várok egy választ. Az a speciális orvosi központ még nem nyílt meg, amely a C-vitamin infúziókkal fog foglalkozni. Várom, mint utolsó esélyt. Megkérdezem, esetemben használna-e, és ha igen, milyen időközönként, mekkora dózisban? Ott be is adják, ha másutt nem tudom elintézni.

10.26. Megtaláltam azt az orvost, aki minden reménytelennek ítélt daganatos beteget megműt. Persze, sebész. És nem miskolci, hanem nyíregyházi. Azért írtam neki is. „Tisztelt Asszonyom! Sajnos nem tudok segíteni, ilyen műtéteket sebészek nem végeznek, magam hasüregi daganatok kezelésével foglalkozom!”

A kriokezelés kutatása közben rátaláltam egy olyan orvosra, aki gyógyszer nélkül csillapítja a fájdalmakat. Neki is írtam, és nagyon elkeserítő választ küldött: „Tisztelt Hölgyem! A leírása alapján önnek a felső plexust infiltráló nyirokcsomókba adott tumoráttéte van. A felső végtag bénultságán műtét nem segíthet, a fájdalmakat az idegeket beszövő tumoros szövet okozza, un. neuropáthiás fájdalmai vannak.

A fájdalmak esetleges csökkentésére valóban a mikrosebészeti DREZotomia jön szóba nyaki gerincvelői szinten, de előtte a morfin tartalmú tapasz kipróbálása javasolt. Nem egyszerű nyomásról van szó sajnos. Direkt felszabadító műtét egy infiltrált környezetben nem segíti sem a fájdalmait, sem a bénultságát, mert az idegeket ilyenkorra tönkreteszi a tumor. Nem egyszerű nyomásról van szó sajnos, amit egy felszabadító műtét megoldana. De mindezt az MR képek ismeretében lehet csak biztosan állítani.”

10.27. Már említettem az aggasztó tüneteket, amelyeket kb. egy hónapja kezdtem megfigyelni. Nem tudok rendesen lélegezni. Olyan, mintha össze lenne nyomódva a tüdőm. Ez fokozódik, ha csupán egy falattal eszem többet. Amikor felsietek a lépcsőn, olyan szívdobogást kapok, hogy hiába görcsöl a derekam őrjítően, nem fekhetek le, hogy kiegyenesítsem, mert megfulladok. Légszomj, hányinger, vagy nem tudom, milyen rosszullét jön rám. Vízszintesen nem tudok feküdni, mert szintén fulladok. Alvás közben pedig olyan, mintha egy nehéz párna nyomná a tüdőm. Nem bírok rendesen ásítani, köhögni, mélyeket lélegezni. Pihegek. Nem tudom, mi ez, és meddig tarthat, fajulhat még, de kezd nagyon elegem lenni.

Egy kedves pránás barátnőm beszélt a többiekkel rólam. „Azt mondták, aki rákos, nem szereti önmagát, a rák dédelgetett harag, belső tűz, izzó harag, ami önmagát emészti fel - mennyire haragszik valaki önmagára, ha el akarja pusztítani magát? Anyukám tüdőrákban halt meg, darabokban köpködte ki a tüdejét. - Bocsáss meg önmagadnak. Szeretet meditáció kéne! Domján Lacinak van egy szeretetfa meditációja, mindenképpen jó lenne a vezetett meditáció. Mindig menjen nálad a háttérben valamelyik pozitív megerősítésként.”

A tudatos barátnőim is akcióba léptek, most az artemisia annua olajat és elérhetőségét adták meg, állítólag ütős kombináció. Ők ketten most a mester barátnőm eszközei és segítenek nekem figyelni a jelekre. Megtisztelő! Alaposan utána olvastam az artemisia-nak és úgy döntöttem, mégsem szeretném kipróbálni. Ui. ha nem találjuk el az adagolást, még nőhet is a dagi, akkor pedig megfulladok. Nekem olyan valami kellene, ami egyből csökkenti a méretét.

Közben rájöttem, mégis jó volt a tegnapi orvosi üzenet. Eddig idegfájdalomra kerestem megoldást. Most már tudom, neuropátia, idegbántalom, idegkárosodás okozza ezeket az őrjítően kibírhatatlan fájdalmakat. Így néztem utána és mindjárt találtam is ajánlatot, pl. a Lidocain tapaszt és kenőcsöt, amely meglepő módon képes elég sokáig jegelni a fájdalmat. Persze, hiszen érzéstelenítő. Amellett a jóga, a meditáció és az akupunktúra is enyhítheti a nemkívánatos tombolást. A kenőcsöt megvettem, bekentem a nyakam, utána képes lettem jobbra fordítani a fejem. Ez a fájdalom nem biztos, hogy az idegek miatt van, lehet a rossz tartástól is ín, vagy izomhúzódás.

Szellemgyógyász barátnőm is értetlenül áll a dolog előtt. Nem képes elhinni, hogy ez daganat lenne. Mondjuk én sem, de attól még lehetséges. Spirituális ember is képes eltenni magát láb alól, vagy daganatot kifejleszteni a fizikai testében, lásd a mester barátnőmet. Villás Béla is mesélt egy nagyon bölcs emberről, akivel együtt vettek részt egy olyan tanfolyamon, ahol hetvenkét óra böjtölés után megitták a veszedelmes kígyómérget, azzal is bizonyítva, hogyha a lelked rendben van, nem hatnak rád a mérgek. Akiről azt hitték, egyedül neki fog sikerülni, nem élte túl. Miért, mert nem volt képes elengedni valamit gondolatban. Őt pedig az utolsó gondolata mentette meg mégis. A két öcsém és a két fiam azóta kérdezgetik tőlem, na, jöhet már a méreg? Bizony, hogy nem! Nem vagyok ezen a szinten és az utóbbi két évben már bennem sem merülne fel ennek a lehetősége. Barátnőm mondta: „Nagyon sajnállak. Többször dolgoztam rajtad, nem is mondtam egyszer sem, amikor távban dolgoztam és maradt időm, mindig "elővettelek", töltöttelek, de az én tudásomat régen meghaladja a te dolgod. Mindig alacsony az energiaszinted, életenergia is, spirituális embernél, nem tudom, ennek írom be azt, hogy rosszabbodtál, tudat alatt elutasíthatod? Persze csodák mindig vannak, ha hiszünk benne, egy pálfordulás tudat alatt és kész.” Igen, ezt a pálfordulást várom és teszek is érte, egyszer csak bekövetkezik, de miért ilyen nehezen? Nem elutasítom, inkább azzal lehet gond, hogy nem tartom magam méltónak rá. Hiába, az önelfogadással még mindig harcolok, pedig tudom, hogy nem kellene. Nyugodt percekben arra koncentrálok, hogy találkozom a lágyrész folyamattal, meghajlok előtte és azt mondom: Namaste, köszönöm a tanítást, megértettem, visszavonulhatsz! Kezet fogunk és ő hátraint, srácok, visszavonulunk! Erre elindulnak visszafelé. Kihúzom a dugót, ami elzárja a nyirok útját, és tisztítom is a lefolyót üvegtisztítóval. Barátnőm javasolta, hogy ne húzzam ki a dugót többé, ha egyszer kihúztam, már nincs ott. A lefolyókat pedig vakító fehér folyékony energiával is tisztítsam, ami fentről árad egy slagon. Addig mossam, amíg jónak látom, aztán holnap folytatom. Tehetek rá jeget, világoskékbe csomagolhatom, hogy csökkentse a gyulladást, amikor befejeztem a tisztítást. Nehéz eset vagyok, ez biztos, szinte lehetetlen válaszolni a kétségeimre.

10.29. Lidocain kenőcs ide, vagy oda, ma fúj a szél és esik az eső, felerősödtek a borzalmak.