Mindenből van kiút

2017.07.21 15:41

Mindenből van kiút

 

Természetesen. Mindenből. Vagy így, vagy úgy, de van kiút. A több mint hét évvel ezelőtt ezzel a címen kiadott könyvemről ma felmondtam a szerződést. Mától nem forgalmazza a kiadó. Nem a tegnapi diagnózis miatt, mert továbbra is minden szavával egyetértek, sőt, ismét azokhoz a fizikai módszerekhez nyúlok vissza, melyek akkor hatásosnak bizonyultak. Újra eszem a sárgabarackmagot, iszom a céklalét és megrendeltem három doboz B17 vitamint. Viszont már ráfér egy alapos átdolgozás és az alcíme sem tetszett már a kezdetektől. A kiadó elfogadta az érveimet.

Egy ilyen diagnózissal érdemes elgondolkodni az élet nagy kérdésein. Mikor siklott félre minden? Talán a lépműtétnél kezdődött, mert akkor olyan sokkot kaptam, hogy hetekig csak üres tekintettel bámultam a mennyezetet. Nem gondoltam semmire. Se múltra, se jövőre. Aztán néhány negatív gondolattal ismét mélybe rántottam magam, aminek meglett az eredménye. A belső harc sokat árt. Most ismét újjá kell születnem, elfogadnom mindent úgy, ahogyan van, ahogy az élet elém tárja. Semmi sincs véletlen. Ha pedig belegondolunk a daganatsejtek jelenlétébe, akkor bizony eszembe jut Beáta Bishop. Emberfeletti küzdelemmel és diétával sikerült legyőznie a rákot, persze nem kevés lelki változtatással. Amikor azonban megműttette a szerencsésen betokosodott csomóját, voltak benne daganatsejtek, amin ő is elgondolkodott. Igen, voltak, nem pusztultak el, de betokosodtak és már nem adtak áttétet, nem akarták elvenni az életét. Lehet, én is így jártam. Maradtak sejtek, de lassan éldegéltek, nem gőzerővel szaporodtak. Erre válaszolta a szellemgyógyász hölgy: „tényleg őrült erőssé tett a sok küzdelem, erre a belső erődre irtó nagy szükséged van: bízom a hatalmas tudatosságodban, ez segíteni fog, hiszek benne. Örülök, hogy nagyon tájékozott vagy, célirányosan tudsz menni tovább. Köszi az infókat; lélekben Veled vagyok!!! Szeretettel csókollak”

 

Tehát mostantól a kiadó nem forgalmazza a könyvet, ám a készlet erejéig még nálam hozzá lehet jutni pár példányhoz:

Megrendelhető: bratanerzsi@gmail.com címen

Ára 2490 ft + postaköoltség 750 Ft