Íme egy újabb módszer, ami nem használt

2016.05.15 13:02

Nézzük, mi nem használt eddig?

 

Ismét eljutottam arra a pontra, hogy számba vegyem, melyik módszerrel nem értem el semmilyen hatást. Szinte mindent kipróbáltam, ami a piacon kapható, és ami immunerősítő, sejtvédő, vagy nyiroktisztító/serkentő. A kezem állapota mégis rohamosan romlik. Íme, ismét megtapasztaltam, hányféle újabb módszer nem használt: Se a perui kovaföld, nagy dózisú vitaminok, C vitamin, Q10, Ligetszépe magolaj, kék és zöld, alga, fekete köményolaj, csalántea, egyéb gyógytea keverékek, ricinus olajpakolások, Svédcseppes pakolások. Méregtelenítő tapaszok, szódabikarbónás és tengeri sós fürdők, vérehulló fecskefűpakolások, ízületi gyulladásra kenőcsök, és különböző immunerősítők, mint pl. aloé vera gél, immuno complex, vagy a LymphAktív kapszula. Egyszerűen semmi sem használ, egyetlen anyagi gyógymód, de még a szellemiek sem, mint pl. a reiki, az agykontroll, a szellemgyógyászat és társai. Ráadásul az összes „gyógyító” ismerősöm tudománya kútba esett, mindenkit kiakasztottam, önmagamat is. Ám mint tudjuk, amit gőzerővel keresünk, az bennünk van, nem kívül kell, rátaláljunk. Íme, hát röptében ennyi módszert soroltam fel, amit röpke 16 hónap alatt kipróbáltam a karomra, de semmi sem segített és a karom állapota egyre inkább és tényleg rohamosan romlott. Komolyan szégyellem, hogy még mindig itt tartok és sem anyagi, sem szellemi gyógymódban nem találtam meg a megoldást. Tudom, hogy nekem kell rábukkannom, még sincs meg a megoldás. Ekkor találtam rá erre az idézetre:

„Egy sámán ne legyen szent. Szerezzen a saját bőrén tapasztalatokat, érezze, milyen a mélység és a magasság, a kétségbeesés és az öröm, káprázat és a valóság, a bátorság és a félelem, érezzen mindent, amit a népe érezhet. Legyen képes olyan mélyre süllyedni, mint a pondró, és olyan magasan szárnyalni, mint a sas. Amíg nem élte át mindkét szélsőséges lelkiállapotot, nem jó sámán."
/Sánta Őz, sziú indián sámán/

Maximálisan egyetértek. Csak akkor tudok segíteni másokon, ha saját bőrömön megtapasztalok mindent, a poklot, a mennyet, a szenvedést, a fájdalmat és az örömöt is.