Emlősebészet

2016.02.19 10:56

2016.02.18. Meghatározott orvoshoz küldtek, a kedves asszisztensnő említette is a nevét, de abban a pillanatban el is felejtettem, nem figyeltem, így akárkihez bejelentkeztem az időpontkérésnél. Nekem, mindegy, kihez, ha az orvosom amúgy sincs már ott. A helyszínen derült ki, hogyha a beutaló konkrét orvoshoz szól, akkor mások nem csinálják meg a vizsgálatot. El is döntöttem, oké, akkor ez jel és én hazamegyek, biztos, nem jövök vissza még egyszer. No, de a régi kedves nővér is ott volt, aki 2007. 09. 20.-án is, amikor először jártam ott. Ő mindenkit bevett, aki nem fért be sehová. Mellesleg, a bejelentkezésnél sem voltam felírva, mint időpontra érkezett. Érdekes. A sebész orvos rá se szagolt, teljesen természetesnek vette, hogy ilyen lett a karom, hiszen akit megműtenek, előbb-utóbb mindnek ilyen lesz. Belepiszkáltak a nyirokrendszerbe, ez törvényszerű! Mondtam, hogy megemeltem a márványlapokat, azt felelte, nem számít, mit csináltam, az csak rásegített, amúgy is ilyen lenne. Ez nem igaz, akkor hirtelen durrant be. Kérdeztem az ízületi gyulladást is, azt felelte, az is közrejátszhat, ezért elküldött egy váll ultrahangra, amire időpontot is kértek a kórházban, hétfőn délre megyek. És természetesen elküldtek nyirokértornára a gyógytornászhoz, szerencsére az is van a kórházban, nem kell messzebb menni. Be kell jelentkezni. Majd meglátom, mi lesz az UH-on. Utána a nővér kiszaladt megkérdezni, van-e még beteg, de épp nem volt, ezért nekem elmondta, hogy a nővérét is itt műtötte ugyanaz az orvos, mint engem, pont 2007-ben, lehet, hogy ismerem is, hisz ő is idejár. A nevét is megmondta, de én nem ismerem, mivel én nem járok oda. Szerinte mindegy, mit mondott az orvos, ez előbb, vagy utóbb, de mindenkinek ilyen lesz, és muszáj a nyirokértornára járni, az a legfontosabb.

Szellemgyógyász barátnőm is megörült a hírnek: „na, ugye hogy ugye? Ennek örülök, hogy így van. A nyiroktornát feltétlen csináld végig. Közrejátszott az emelés, mert lehet, ha szép lassan így is kialakult volna, de attól egyből durrant be. A gyulladás még most is fennáll. Ki kellene, próbáld a hydrogénperoxidot. Nekem megvan a könyv, átküldöm majd és nézd meg a két videót is erről, utána már tudod magadra alkalmazni, mert szerintem csodaszerek nélkül csökkenteni fogja a gyulladást. Azóta nem változott semmi? Tegnap is dolgoztam rajtad. Jól van, majd megy a torna, de ha te is tisztítgatnád és a tudatalattidnak is megmutatnád a gyulladás csökkentését, az jó lenne, mert valamiért tőlem nem akarja tudomásul venni. Valamiért elveted, de lehet az is hogy most az orvos megerősített a hitünkben, így megérti az is, hogy a gyulladást meg kell szüntetni, mert minden csodaszer semmit nem ér, ha a vezérlőrendszer mást diktál. Tőled a legjobban elfogadja, hiszen kérésed parancs, tőlem ezt nem nagyon akarta. Mert a te meggyőződésed kicsit másat mondhatott a diagnózisok meg a félelem miatt. Jó lesz ez, csak dolgozz tovább, csökkentsd a gyulladást. Itt is érvényesül a fehér-fekete tükörkeret minta, ha mindennap dolgozol, nem szabad megjelenítsd minden nap a gyulladt nyirokcsomókat. Csak azt, hogy szépek és folyik a víz a vezetékeken, pucolod őket és a szép nyirokcsomót látod, amiket energiázod, hogy még életerősebbek legyenek. Ha hetente megy rá az ember, akkor is a megváltozott kép alapján dolgozom, nem az eredeti felpuffadton, mert akkor minden nap újra van teremtve és nem tud gyógyulni. Ha nem is egészen gyógyultat látsz, de mindig lásd egy kicsit kisebbnek. Józan paraszt ész, egy eltört csontot sem szabad mindennap forrasztani, mert akkor minden nap előtte eltörtnek kell, lásd, hogy forraszthasd, érted a lényeget? Nem hitted el, hogy így marad, értem én azt, de a kétség ott volt és ez természetes is, és amiatt legtöbbször lepergett, amit csináltam, csak azt sajnálom, hogy hamarabb nem szorgalmaztam jobban, hogy dolgozz te is, mondjuk azt hittem csinálod. – Pedig csináltam, hiszen fentebb leírtam, mit műveltem vele. – A lényeg, hogy megtört a jég! Hajrá, jó lesz ez a nyárra, de akár még előtte is. Igen, mindent csináltál, csak az agyprogramon nem módosítottál, de ennek valamiért így kellett lennie, sebaj, minden volt, csak az agykontroll és az energia nem. A tudatalatti megérti és megoldja, igen, az elme nagy huncut, jól beviszi a tudatalattit az erdőbe és nem akarja hagyni az ő igazát, nehezen ad teret a tudatalattinak, de úgy látom most már kicsit megtört, és ez jó!

Igen, most már mindegy, mi történt, most már most van. Ez az igazság. Amíg belül nem változik semmi, addig kívül sem.