1. ÉLETTUSA - VAGY JÁTÉK AZ ÉLETEMMEL?

2013.07.12 10:45

Ma elindítottam az új blogot.

Kérlek kövesd figyelemmel, igyekszem mindig érdekes információkat közölni, mely sokak hasznára válhat.

Az üzenetek nyomon követése RSS csatornán keresztül is lehetséges.

 

 

Élettusa 1. rész:

ELŐSZÓ

 

 

Kedves olvasó!

Amikor 2007 nyarán kezdtem írni ezt a könyvet, még nem tudtam, mi lesz a vége! Fogalmam sem volt, hogyan lehet tovább élni azzal a diagnózissal, hogy rák?

Egy valamiben voltam csak bizonyos:

Élni akartam, és élni akarok!

Úgy éreztem, sötét mély gödörben vagyok, melyből kétségbeesetten, összetörten kerestem a kiutat. Gondolom, minden embertársamat hasonlóan felkészületlenül ér egy ilyen hír. Ilyenkor minden megfordul a fejünkben, aggódva keressük a kiutakat. Első perctől éreztem, hogy mindent meg kell örökítenem, ha másért nem, hát azért, hogy én magam lássam a kiutat. Eredetileg két részben akartam megírni, de a könyvet szinte diktálta valamilyen belső hang, én csak írtam, írtam, és írtam… Amikor kész lett az első rész, ugyanonnan folytattam a második résszel. Most, amikor már úgy érzem, túl vagyok rajta, sok mindent más szemmel nézek, másképp látok. Tudom, hogy a két rész egybe tartozik, ezért egybeírtam, a kezdetektől a folyamat végéig. A sötét tévelyek labirintusából lassanként kijutottam a fényre, a legnagyobb bajból megpróbáltam előnyt kovácsolni, egy életszakasz azzal lezárult, most következik egy másik!

Minden tapasztalatomat, kutatásomat összegyűjtöttem az alábbi írásomban. Merítsen erőt belőle, aki tud, vegye hasznát annak, amit jónak lát belőle, minden eset más, mindenki aktívan vegyen részt a saját gyógyulásában, fedezze fel, a saját testének mire van szüksége, érdemes figyelni a megérzésekre, a test üzeneteire, a belső hangokra.

 

Jó egészséget és vidám boldog életet kívánok mindenkinek!

                             

 

                                                                                                                                   A szerző