7. Élettusa - A környezetem reakciói

2013.07.17 07:40

A reakciókat később három csoportba tudtam sorolni:

1. Kétségbeesett aggódás, sajnálkozás, melyben benne van, hogy ennek az életnek is vége, milyen kár…

2. Struccpolitika: Homokba dugott fejjel, ha nem beszélünk róla, akkor nincs is. Ehhez a csoporthoz tartoztak, akik ugyanúgy beszéltek velem, mintha mi sem történt volna, és azok, akik messzire elkerültek, hogy előbb kitudódjon, én hogyan állok hozzá. (lehet e beszélni velem erről a témáról)

3. A maximálisan támogatók csoportja, akik mindenben segítettek, hittek bennem, szerettek, és keresték velem együtt a kivezető utakat. Az ő szemükben nem a sajnálatot láttam.

A háziorvosom azt mondta: „Ez a nőiességünk átka!”

A kollégák már mindent tudtak, persze elmondták a családjuknak is. Támogatnak, segítenek, bíztatnak, nem utolsó sorban hisznek bennem egy emberként. Azt várják el tőlem, hogy utat mutassak, gyűjtsek össze mindent, amit lehet, írjam meg könyvben, ha velük is ez történne, akkor tudjak segíteni, hiszen én arról vagyok híres, hogy mindenkinek önzetlenül segítek.

A legnagyobb szerepe volt abban, hogy talpra próbáljak állni, egyik barátnőmnek, Sellynek. Amikor elment tőlünk elszörnyedve, megdöbbenve hallottunk róla, hogy nyirokrákja van. 23 éves! Tiszta életerős, vidám, fiatal! Hogy lehet? Miért? Csak reménykedtem, hogy nem igaz! Sajnos, azonban amikor találkoztam vele, bizonyosságot nyertem. Rajta sem látszik semmi! Ugyanolyan életvidám, mozgékony, fürge, szép, fiatal teljesen egészségesnek néz ki! Elmondtam neki, velem mi történt. Akkor éppen futott, a családdal volt, csak 1 mondat erejéig találkoztunk, azt kell mondanom, mégis ő törődött velem a legeslegtöbbet. Már a kocsiból írt egy bíztató sms – t, melyben támogatásáról, az általa felfedezett lehetőségekről tájékoztatott. Egy percre sem hagyott magamra. Ő sok mindent kipróbált, elmondta, melyik volt neki a legjobb. Szedi a vitaminokat, táplálék-kiegészítőket, nem eszik húst, issza a céklalét, aloé vera –t. A házat radiesztétával felmérették, áthelyezték az ágyát, mindenhová elviszik, ahol csak egy kicsit is tudnak segíteni rajta. Jár agykontrollra, reiki gyógyítóhoz, pszi sebészhez, idegingeres gyógyítóhoz, természetgyógyászhoz és orvoshoz is. Teljes erőbedobással gyógyulni akar, közben tiszta meggyőződéssel rajtam is segít.