Az átok

2017.05.03 13:48

Az átok

Az SOS felhívás után:

Kaptam rá válaszokat, ajánlottak meridián tornát, anamé jógát, sok mindent, amit már próbáltam és nem segített semmi. Végül az egyik hölgy megkérdezte a gyógyítóját, aki rögtön rámondta, hogy átok ül rajtam egy női haragosomtól, ha azt levetetem, kb. két hónap kezeléssel helyre tudja tenni. Istenem, bárcsak igaz lenne! És én végig az új házra gyanakodtam, közben lehet, ez áll a háttérben? Már tavaly július 21.-én is említette egy hölgy, hogy szellem van rajtam, aki erősen fog, de nem vettem komolyan, pedig tojás technikát is javasolt hozzá. Barátnőm rögtön megfejtette, elátkozott egy nő, hogy ne tudjak írni, hiszen néhány évvel ezelőtt egyszer már Anna barátnőm levett rólam egy átkot, vagy szellemet, akit a kórházból vittem haza, de úgy látszik, az a női ismerősöm nem nyugszik. A szemembe mosolyog, a hátam mögött meg átkoz. Van ilyen? Tud ilyen lenni bárki? Ui. nem vagyok haragban senkivel. Legjobb tudásom szerint, mindenkit szeretek. Viszont ha az volt a célja, hogy lebénítson, nem jött össze, egy év alatt sokat fejlődött a bal kezem, írok, könyvet írok, vágok, körmöt vágok, varrok, teregetek, próbálkozom, amivel tudok, bár sokkal lassabban és sutábban, de akkor is. Igaz, a bal kéz is kéztő alagút szindrómás, vagyis vigyáznom kell rá. Nem szabad megerőltetni, mégis már fáj a csuklóm elől-hátul. Az átokról meg annyit, hogy mindenki mást mond, a saját hite szerint. Átkot könnyű szórni, akár önkéntelenül is. Egy borongósabb pillanatban kimondhatunk olyasmit teli érzelemmel, amit nem is gondolunk komolyan, csak épp abban a pillanatban ez jött. Aztán csodálkozunk, ha bekövetkezik. Ugyanígy mi magunkra is szórhatjuk az átkot. Kimondjuk, elfelejtjük, nem is tudjuk, hogy mi voltunk. Ám térjünk csak vissza az átokra és a szellemekre. Ha szellem lenne rajtam, a macska fújna rám, a kutyák megugatnának. Ez nem jött be, a szomszéd macskája azt sem tudja, hogyan dörgölőzzön hozzám és a kutyákkal sincs semmi bajom. Az átok? Nos, annak már lehet némi valóságalapja, hiszen az átok is egy olyan láthatatlan kötelék, mint az áldás, vagy a szeretet. Ha itt a Földön van jó kívánság, akkor átok is. Meglátjuk, ha levették rólam. Átkot különben öntudatlan is lehet szórni. Amikor bajba kerülünk, segítségét imádkozunk, ha felbosszantanak, kimondhatunk olyasmit, ami átokként hat. Akár tudtunkon kívül. Lényeg, mennyi érzelmet viszünk bele. Minél több érzéssel mondunk ki, gondolunk egy dologra, annál nagyobb energiatöltést adunk neki, tehát annál nagyobb erővel manifesztálódik. Egyik barátnőm rögtön megnézett, és megállapította, hogy nincs rajtam szellem, de átok sem. Némi negatív energia körülöttem, amire tértisztítást javasolt. Én is így gondolom. Még megvárom, mit mond Anna. Könnyű csapdába esni. Van, aki mindenütt szellemeket és átkokat lát, függ a hozzáállásától, nem muszáj bedőlni. Megérzem, ha egy-egy gyógyítóhoz nem érdemes fordulnom.

No, lám csak. Eltelt pár hét és már megint magamon kívül keresem az okokat? A nagy gyakorlás és gyógyulás közben naivan csapdába esem és elhiszek mindent, amit mondanak. Holott az életem olyan, amilyennek teremtem és ez nem fennkölt szöveg, büntetés, vagy jutalom. Egyszerűen csak ok-okozati összefüggés. Ezt gondolom, azt teszem, ez a következménye. Minden attól függ, mit gondolok magamról. Ha úgy vélem, nekem ez nem jön össze, nem fog, mert a vonzás törvénye szerint alakul a körülöttem lévő univerzum. Ebben a duális világban hol ide, hol oda lavírozok a rengeteg lehetőség között.

04.17. Kivételesen tűrhetőbb állapotban volt a karom. Bezzeg a következő nap! Előbb az eső esett, majd havazott. Április 19.-én. Elképesztő. Ismét belehaltam, szénné égett a kezem.

04.20. Barátnőm velem álmodott. Egy indiai guru gyógyított meg. Ennek örömére azonnal keresni kezdett és rá is bukkant egy hivatalos indiai gyógyítóra. Írtam neki. Nem válaszolt. Nos, lehet, hogy indiai guru gyógyít meg, de nem ez.

04.23. Páromat is foglalkoztatja a fájdalmam, amikor ezen morfondírozott, álmában a fájdalmat az áramhoz hasonlította, amelyet egyszerűen csak lekapcsolt. Hú, de jó ötlet! Kapcsoljuk már le!!!!!

04.24. Most talán le kellene kopognom, de szemlátomást kisebb lett a kezem. No, a fájdalom, az égés és az, hogy nem bírom cipelni, maradt. De vékonyabb lett. Egy hónapja bioptron gyógyfény gyógylámpázom a kulcscsont alatti puklit 10 percig, a következő 10 percet pedig elosztva a felkar, könyök és csukló között. Utána meleg ecetes vízzel borogatom könyékig. Aztán az akupresszúra, reiki, pici drenázs, fürdés, kenegetés, éjszakára fáslizás, nappalra a satu kesztyű, akarom mondani a kompressziós kesztyű és a karharisnya viselése. Remélem, lemegy végre a duzzanat. Érzékeny az időjárásra. Amikor jön az eső, őrjítő. Ez a légnyomás változása miatt történik, tehát be van gyulladva.