44. Élettusa - Élem a könyvem

2013.07.30 14:45

Élem a könyvem

 

Január 30.

Érdekes ez a könyvírás! Olyan, mintha olvasnám, nem olyan, mintha írnám. Azt gondolom, ÉLEM a könyvem! Lehet, hogy „valaki” diktálja, én csak írom!  Reggelente rohanok „elolvasni” a következő részt! Már érzem, ennek nemsokára vége! Sejtem a végét… remélek, bízom, hiszek benne!

 

***

 

Megint nagyon magas a triglicerid szintem… 2 hónapja csak zöldségen, gyümölcsön élek, semmi zsírosat nem eszem! Mégis felment! Legutóbb, még októberben, tökéletes volt! Dühítő, hogy az önmegtartóztatás sem vezet eredményre! Miért? Miért magas? 4, 35! Pedig 1,9 a maximum! Akkor megállapítom, nem a Luobuma tea vitte le a szintet normálisra! Inkább a tökmagolaj! Most megint sikerült vennem, megint kezdem inni: reggel és este egy teáskanállal. Majd meglátjuk a hatást!

A vérképemen további elváltozás csak az volt, hogy kevés a „jó” HDL koleszterinem, ami véd az infarktustól. Kevés az LDL koleszterinem is, ami pedig a „rossz” koleszterin. Na, ezek biztosan a diétától vannak.

A jó hír, hogy a vércukrom 5,7 volt, a 90 perces étkezés utáni pedig 6,4, HgA1c 4,5 %. Ez teljesen tökéletes! Ennek nagyon örülök!

A legjobb hír pedig, hogy a vizelet PH értéke 7, ami azt jelenti, sikerült végre kilúgoznom a szervezetemet! Sikeres a lúgosító programom!

A zöldség, gyümölcs, a nyers étkezés!

A jó hír, hogy a rák nem terjed lúgos környezetben, a rossz hír, a zsírban igen! Megint gyalázatos dolgok ezek! Most aztán várakozhatok! Szeretnék már túl lenni azon a kontrollon… Most miért kellett ennek a trigliceridnek megint megemelkedni? Ez besűríti a vért, ettől lehet infarktust kapni… Lipémiás szérum… azaz zsíros a vérszérum…

 

Mostanában észrevettem, az emberek azzal foglalkoznak, híztam, vagy fogytam-e? Említettem a múltkor, hogy a diétának köszönhetően lement 2 kg. Ez már vissza is jött! Keresztanyámhoz szűk pólóban mentem, ő azt mondta, híztam, két kolléganőm is úgy látta, kerekebb a pofikám, a fiam barátja, az anyukám szerint fogytam. Nem állja meg a helyét egyik sem!

Pont annyi vagyok, mint voltam! Viszont megint éreztem, hogy valami nem stimmel! Mondtam, hogy nehezebb a vérnyomásomat kordában tartani, már tudom, hogy miért! A magas triglicerid miatt! Ez az érzés! Már felismerem! Fáradékonysággal, szívkimerüléssel jár! Ezért jött vissza a két kg, ilyenkor dagad a lábam. Ilyenkor dagadtabb a fejem, ettől látszik úgy, hogy híztam! Ilyenkor olyan telítettnek érzem a gyomrom, gondolom ott is víz felhalmozódás, van, ennek köszönhető a 2 kg plusz! Mostanában olyan alaposan elemzem a testem minden rezzenését.  Ki fogom tapasztalni, mit érzek az emelkedett triglicerid szint alatt, akkor vérvizsgálat nélkül is tudni fogom, hogy magas, tudni fogom, mit kell tennem!

A triglicerid úgy tudom, veszélyesebb, mint a koleszterin, ha ez magas, akkor mindent képes felborítani a szervezet működésében. A trigliceridek szénhidrátokból vannak. Mostanában gyakorlatilag csak szénhidrátokat fogyasztok. Zöldségben, gyümölcsben, levekben, talán a túl sok gyümölcscukor?