39.Élettusa - Éhség

2013.07.28 14:55

AZ ÉHSÉG

 

 

December 30.

Ma már többedszer fordult elő, mióta csak zöldségen, gyümölcsön élek, hogy reggel 6 órakor még nem vagyok éhes, ezért nem megyek le enni. Így egy étkezést megspórolhatok (kalóriában). Úgyis fogynom kell még! Egy almáért, vagy egy banánért felkelni sem érdemes… Mostantól egy nap csak négyszer eszem. Reggel, délben, délután, és este.

Meggyőződésem, az első 30 kg, ami viszonylag „könnyen lement” rólam, csak víz volt, amely a szövetekben, és a sejtekben felhalmozódott az évek során a teljesen összeomlott anyagcsere miatt.

(A „vízben ázás” is oka lehetett a ráknak!)

Az első félévben ui. 17 kg szaladt le, az új diétának (és a vízhajtó gyógyszereknek) köszönhetően.

Már akkor gyanítottam, hogy ez csak víz lehetett.

A következő évben a 10 kg fogyásért már nagyon meg kellett küzdenem, minden egyes kilóért újabbnál újabb dolgokról kellett fokozatosan lemondanom. Minden kilóért küzdeni kellett.  68 kg – nál megállapodott, nem ment tovább. Természetesen sokszor téma volt ez, de mindenki azt mondta, majd megy tovább is… persze, nem ment! A fogászati műtétekkel sem sikerült újabb súlyvesztést elérnem, csak akkor, amikor megszabadultam az összes amalgámtöméstől, akkor leadtam még 3 kg- ot. Így 65 lettem. Ezt nem tudtam tartani, mert diéta ide, diéta oda le – föl jojóztam 65 és 68 között… megint a 68 lett az állandó, akkor meg 68 és 70 között ingadozott a súlyom. Megfigyeltem, ez attól függött, hogy mennyi vizet tartott vissza a szervezetem. Amikor 2 kg – al több vagyok, akkor ödémásak a lábaim. Amikor szép vékonyak, a csont kiáll bennük, akkor kevesebbet mutat a mérleg.

Olvastam, vannak vízkövérek, és zsírkövérek. A vízkövéreknek könnyebb a fogyás, mert a vizet hamarabb ki lehet hajtani, de a zsírnak komoly bomlás kell, így azt sokkal nehezebb eltávolítani. Én azt gondolom, hogy mindkettő voltam! 95 kg- tól 65 kg- ig vízkövér, 65 kg-tól 50 kg- ig zsírkövér. Hát ezért sem tudtam tovább fogyni, ezért állandósult a 68 – 70 kg. A zsír sokkal nehezebben távozik!

Több oka is van, hogy még fogynom kell! Egyrészt a vércukor, másrészt a vérzsír, harmadrészt a vérnyomás, negyedrészt a rák, de mindenekelőtt az elsavasodás miatt! Így jó, hogy lúgosító diéta mellett igyekszem megszabadulni a további feleslegtől. A véremben kevesebb inzulinnak kell keringenie, a hasnyálmirigyem jobban tudjon figyelni a ráksejtek elpusztítására, a szervezetemnek könnyebb egy kisebb testet karbantartania, a szívemnek is könnyebb a munkája!