36. Élettusa - Új étrendi próbálkozások

2013.07.27 18:11

ÚJ ÉTREND

 

 

Reggel:

Aloé vera ital... 1 teáskanál csüdfű forrázva... gyógytea…20 db sárgabarackmag…gyógytea…Luobuma tea….gyümölcs (1 banán, vagy alma, narancs, mandarin)…csíra…alapvitamin napi adag, Q 10 ß kaotinnal, E vitaminnal és Szelénnel, 1 db búzafűkapszula, ’ db G & G B15 vitamin, 250 mg Kálium…

 

Tízórai:

Gyümölcs… csíra

 

Ebéd:

Tepsiben sült héjas burgonya…/… sütőtők,… ./padlizsán/

Vagy főzelék némi ízesítéssel: Fokhagyma, hagyma, fűszerek: Csökkentett nátrium tartalmú ételízesítő, Kurkuma, bors, majoránna, kömény, gyömbér, szerecsendió,…tetején csírákkal (liszt nélkül, zsiradék nélkül)

Céklalé

Zöldségapríték, amiből a lét már kipréseltem

Valami édesség: néhány kocka bio csoki, vagy diétás csoki, vagy házi süti (diétásan), vagy palacsinta diétásan, diétás lekvárral.

 

Uzsonna:

Csak gyümölcs, C-vitamin 500 / 1000 mg

Amikor van búzafű, akkor ilyenkor iszom meg a levét

 

Vacsora:

Főtt zöldségek, vagy nyers gyümölcsök csírákkal, gyógytea

2 db lucerna tabletta céklával, 1 db búzafű kapszula, 1 db bio króm, 1 db Q 10 , 1000 mg C-vitamin…

Natúr mogyoró, mandula, sárgabarackmag, tökmag, szotyi, kesudió, pisztácia.

 

Az étrend elég egyhangú, de én simán eléldegélek banánon, narancson, mandarinon, almán, aszalt gyümölcsökön is! Ha a csírákat már nem bírom megenni, akkor a gyümölcsök maradnak mentsvárnak! Meg a csoki, az is antioxidáns! Olvastam, hogy vannak olyanok, akik csak gyümölcsön élnek!

Ez egy csökkentett Gerson diéta, kávébeöntés, hashajtás nincs, csak minél több zöldség, bár sajnos nem bio minőségben! Mégis egyre több dolgot fedezek fel magamon! Egy dekát sem fogytam, de simább a bőröm!

Én, amikor kövér voltam, akkor is ilyennek gondoltam magam, mint most vagyok! Elfogadtam, hogy „dagadt” vagyok, de csak ennyire, mint most! Elborzadtam, ha egy fénykép készült rólam, amikor megláttam magam! Te jó ég! Iszonyatos! Egy felfújt bogyótermés! Ez nem én vagyok! Szörnyű! Úgy néz, ki, mintha fel lenne pumpálva a testem! Borzadály!

Megint gondolkodtam azon, lehet, azért nem fogyok tovább, mert ez a kép él bennem magamról! Itt leállt, és bármit változtatok, nem megy tovább!

Miért?

 

***

 

Kiszámoltam, ha naponta 200.000 ráksejt, akkor óránként 8333,33333, percenként 138, 8888, másodpercenként pedig 2, 34 db képződik. Ettől az immunrendszerem csak erősebb lehet, hiszen nem csak 2,34 ráksejtet kell legyőznie másodpercenként, hanem még az ezernyi kórokozót, amelyek a külvilágból támadják a szervezetet. Akkor mit vacakol itt nekem ezzel? Fogja, és győzze le!

Januárban kérek időpontokat újabb hasi UH, mammográfia, mellkas rtg, tumormarker…Úgy határoztam, ezeket még kibírom, aztán a rtg. sugárzásokból most már elég lesz egy időre! Minek ide sugárterápia? Kapok én eleget a mammográfián, a mellkas rtg.- en, az Uh- n…! Addig kúrálom magam, akkor kiderül, milyen eredménnyel… Én bízom… remélek!