30. Élettusa - Miért ÉLETTUSA?

2013.07.26 12:38

Miért ÉLETTUSA?

 

Viktoras Kulvinskas: Csíraételek

 

„az emberi testből eltávolított rákos szövetek tovább burjánzottak a főtt ételekben, de ha ugyanaz az étel nyers volt, akkor elpusztultak!”

„nagyon fontos tehát az élő táplálék! Csírák, zöld levelek, erjesztett gabonatejek, palánták, zöldségek, idény gyümölcsök, tengeri növények”

„az elsavasodott szervezetnek rengeteg Calciumra van szüksége”

„az ANXINON egy enzim, az öregek és betegek megfiatalodtak tőle. A legjobb minőségű a mungóbab csírában van”

„a nukleinsavak minden élő sejt magjában megtalálhatók. Drámai módon képesek megelőzni az öregedést. Legismertebbek: DNS (dezoxiribonukleinsav), amely tartalmazza az élő sejtek eredeti programját. Az RNS (ribonukleinsav) pedig a mintát szállítja a sejtek felé az egész szervezetben.”

a csírák fiatalítóan hatnak az emberi szervezetre, mivel nagy mennyiségben tartalmaznak RNS- t, DNS- t, fehérjét, valamint egyetlen élő sejtjükben minden alapvető tápanyag megtalálható. Növelik a férfi- és női termékenységet, és a szexuális aktivítást.”

„Ifj. Ernest T. Krebs biokémikus: A csírák rákellenes anyagot tartalmaznak. A nitrilozid (B17 vitamin) rákellenes hatású. Amikor a szervezetben lebomlik, két vegyület keletkezik belőle: cianid és benzaldehid. A test egészséges sejtjei képesek védekezni e vegyületek ellen, a rákos sejtek azonban nem… mindkét vegyület megöli a védtelen rákos sejteket. Az ősember nitrilozidban gazdagon táplálkozott. Fűfélék, csírák, vad hüvelyesek, vad bab, bükköny, csillagfürt, ….”

A búzafű lehet az egészség visszaszerzésének eszköze!”

„A klorofill jó hatást gyakorolt a krónikus betegségekre a bőrgyulladástól a rákig. Sebbe, sebre, ínyre, arcüregbe, vérszegénység ellen, TBC- re, érelmeszesedés ellen, depresszió, fekélyek, visszérgyulladás, bőrciszta, krónikus fekély, csontvelőgyulladás, felfekvés, hegesedés, gyomor- és nyombélfekély, elüszkösödött láb, mely 1- 8 évig üszkösödött à 5 – 10 héten belül begyógyult!”

„a problémás esetek többsége az étrendből ered, és ha nem változtatjuk meg alapjaiban, a tünetek később újra visszatérnek!”

„a csírákban lévő klorofill sugárzásellenes! Vidd magaddal a magokat az atombunkerbe, lehet, hogy túléled a támadást!”

„a hántolt gabonák, pl. müzlik sajnos a nyomás hatására azonnal meghalnak, majd pedig a bennük lévő olaj elkezd oxidálódni, egyenesen KARCINOGÉNNÉ válik! Az enzimműködés is azonnal megszűnik bennük!”

„rák ellen a mungóbab- a lencsecsíra, a klorofill bizonyult a legjobbnak.”

 

Ennyi volt a számomra legfontosabb a könyvből! Most ismét bizakodóvá váltam! Azonnal megkezdem a csíráztatást! Lencsét, babot tudok már most is, bio búzám is van, már kicsírázott, várom, hogy fű legyen, tudjak búzafűlevet készíteni!

Újabb reménysugár csillant fel a felhős egemen!

Miután kiolvastam a könyvet, lementem vacsorázni, megállapítottam, csupa- csupa halott ételt ettem! Nem is volt más! Extrudált kenyeret, 2 szem főtt burgonyát, aszalt szilvát, túró rudit, szintetikus vitaminokat…

Amikor kiderült a „Rák”, eszembe jutott egy villanásnyira, csak nem a zabpehelytől? Ekkor ugyanis már több mint egy éve minden vacsorára tejben főzött zabpelyhet ettem, ami nagyon hasonlított a tejbegrízre. A tetejét megszórtam fahéjjal és kakaóporral. Pont azt az élményt nyújtotta, mintha tejbegrízt, vagy rizst ennék! Ezt továbbfejlesztve még rizskochnak is elkészítettem! Szóval megfordult a fejemben, lehet, hogy a zabpehelytől? Minden akkor történt dologra gondoltam. A zabpehely vacsorákra, a barna kenyeres sajt reggelikre, amit 4 éve minden reggel a mikróban olvasztok rá a mélyhűtőből kivett kenyeremre, a mikrohullámú sütőre, a melldúsító habra, a hónaljborotválásra, a stiftek használatára, a rengeteg kozmetikai cikkre, a fogyókúrára, a cukorbetegségre, a gyógyszerekre, a hormonális változásokra, az édesítő szerekre, de elsősorban, mindenekelőtt az étkezéssel hoztam összefüggésbe. - A gyanúmat több könyv igazolta…

Megdöbbentett az előbbi könyv!

Hogy – hogy?

Akkor mégis miért élünk, miből élünk, mitől élünk, ha egyszer halott táplálékot fogyasztunk? Attól a néhány falat nyers gyümölcstől, esetleg zöldségtől? Avagy az emberi test ennyire csodálatos, hogy még így is fennmarad? Lehet, hogy ilyenkor a szellemi energia tartja életben az embert? Vannak olyanok, akik soha nem esznek nyers ételt! Ők miből élnek?

 

November 27.

Ma hat hete! A műtét óta eltelt 6 hét! Azt mondták, addig fog zsibogni, égni, akkor lesz majd egy nagy nyilallás, és kész, vége! Tegnap volt egy kisebb nyilallás, ma két nagyobb, de még mindig a jobb felkarom hátsó része, a hátam fele, a mellem fele zsibog, érzékeny. Mindig ugyanez a terület dagadt is, attól függ, mennyit dolgozom, mert estére mindig dagadtabb! 210 grammot vágtak ki belőlem, mégis nagyobbnak tűnik a jobb mellem a dagadás miatt!

Amikor a doktornővel beszélgettem, taglaltuk, hogyan vettem észre. Megkérdeztem, lehet, esetleg a nyirokcsomóban volt előbb, és onnan terjedt át a mellre? Én ugyanis azt vettem előbb észre, amikor a stifttel bekentem a hónaljamat, olyan furcsa, megmagyarázhatatlan érzésem volt, mintha csiklandozna, vagy lenne ott valami, de csakis mindig a jobb oldalon. Azt mondta, nem lehet! Biztos, hogy a mellrák az elsődleges tumor, a nyirokcsomók az áttétek! Visszatérve az észrevételre… ki tudja, mióta fejlődik ott? A csomót, amennyire jól emlékszem, már decemberben, vagy januárban észrevettem, de lehet, hogy még előbb! Csak semmi rosszra nem gondoltam! A hónaljamban azonban évek óta érzem azt, amit az előbb említettem. Különösen borotválás után éreztem! Megvan! Olyan érzés volt, mint amikor elvágom, és csíp, ha bekenem valamivel! Valóban az év elejétől, de lehet, hogy már tavaly decembertől a hangulatom egyre rosszabb lett, januártól pedig megint kezdődtek a fáradtság tünetei. Gondoltam akkor arra, lehet, hogy visszatér a betegség… cukor, vérzsír… mert akkor éreztem így magam. Azt hittem, a triglicerid emelkedése okozza…

A gonosz hangulat azonban már novemberben megvolt!

Hogy mikor kezdődhetett valóban?

Talán már tíz éve is lehet, hogy a spray - t nem tudom használni, mert idegesít, csíp, szúr… Akkor tértem át a stiftekre (s mint kiderült, azok sem jobbak, mert oldott állapotú alumíniumot és parabeneket tartlamaznak…).

 

Ma újból belemerültem Beata Bishop borzalmas történetébe.

Szörnyen lehangoló, egyenesen átéltem, ami vele történt! Hogy bírta ki?

Már biztos vagyok benne, hogy irgalmatlanul nehéz, egyedül nem megy! Másrészt nem tudom, honnan szerezhetnék annyi bio zöldséget, gyümölcsöt, amennyit meg kellene inni a terápia szerint!

A könyvet ma sikerült teljesen végigolvasnom, további súlyos gondolataim támadtak tőle. Kőkemény az itt leírt testi kúra, mely a végén lelkivel is kiegészül…

Más könyvekben olvastam, csak a lelki oldalt igyekeztek gyógyítani.

Ideje lenne összegyúrnom egy Brátán módszert, amivel meg lehetne gyógyulni, testi- lelki oldalt egyensúlyban tartani.

 

November 28.

Beata Bishop: Ideje a gyógyításnak:

a rák az egész anyagcsere – rendszer megbetegedése.

A stressz önmagában nem okoz betegséget, de kirobbanthatja, ha az egész szervezet mérgezett. Az egészséges szervezet el tud bánni a stresszel.”

(milyen érdekes! Nekem is eszembe jutott ez, valahol előbb már írtam róla: mi van, ha nem a lelki lehangoltság, rossz hangulat volt előbb, hanem az általános mérgezés hat ki a lélekre? A mérgezés okozza a rossz hangulatot, lelkiállapotot? Vagy a rossz hangulat a mérgezést?)

Egyik helyen a könyvben azt írja: „egy szakképzett ápolónő nem a hagyományos terápiát választotta, mert mindent tudott róla, hanem a Gerson klinikán gyógyult. Több orvos, nővér itt gyógyult meg. Gyógyulásuk után azonban, az orvosok nem javasolták betegeiknek a terápiát, mert „nem tehették meg”! Néhány nővér azonban már titokban ide irányította őket!”

„Amikor a rákot diagnosztizálják, addigra már jó ideje fejlődött a szervezetben, eközben a test tartalékai kimerültek, méreganyagok halmozódtak fel benne, és egyes funkciói leálltak. Ilyen állapotban természetesen a központi idegrendszer is súlyos károkat szenved, az agy reagál, a beteg levert lesz, negatív, szerencsétlen, érzelmileg feldúlt. De mindez csak következménye, nem pedig oka a testi állapotnak!”

„a rákot még mindig a hagyományos szentháromsággal „gyógyítják”: „vágás, égetés, mérgezés” Etikátlan olyan terápiáért még pénzt is elkérni, amiről mindenki tudja, hogy nem használ.”

„Nincs betegség, csak elszennyeződött szervezet.”

 

„A halál az az ismeretlen, amelyben mindannyian éltünk, mielőtt megszülettünk”

                                                                                                          /Alan Watts – zen /

 

„Meg kellene tiltani a rák eltávolítását vágással, égetéssel, maratással és más pokoli kínzással. A betegség a természettől származik, és csak a természet gyógyíthatja meg, nem pedig az orvos.”

                                                                                                      /Paracelsus – XVI. Sz./

      

Érdekesnek találtam, hogy itt a B12 vitamin injekciókat kellet beadniuk maguknak, míg engem pont ettől tiltott el az onkológusom!

Kezdtem megérteni a terápiát:

Óránként friss zöldséglevek (mindig más), főtt és párolt zöldségek, Hippokratész leves, B12 injekciók májkivonattal, friss idény gyümölcsök, rákellenes gyógyteák, rengeteg pirula, melyek főként vitaminok, mint pl. a Niacin. Javasolták még azt, hogy plusz ásványi anyagot, mint a Calcium ne vegyenek be, mert egyes daganatok fejlődését elősegítheti.

Olvastam benne a csíráztatásról, a laetril terápiáról, a búzafűléről, egyszóval szinte mindenről, amit eddig én is sikeresen felkutattam.

Jézusról, aki azt mondta, semmit ne együnk meg, amit tűz, víz, fagy tönkretett.

Azaz sem főve, sem fagyasztva, sem tartósítva nem szabadna tárolnunk az ételeinket! Még Simonton doktor lelki terápiájáról is van benne szó

 

Eddig ez volt az egyik legkimerítőbb könyv, amit a témában kiolvastam. Minden eddigi sokkal könnyebb megoldást kínált! Azt hiszem, munka mellett ezt lehetetlen megvalósítani!

Kell lennie valami „könnyebb” megoldásnak is, hiszen nyilvánvaló, nem akarok meghalni, nem akarok áttéteket, nem akarok egész életemben kezelésekre járni, nem akarok szenvedni!

Akarok meggyógyulni, méregteleníteni, egészségesen élni, meg akarom akadályozni, hogy még egyszer kifejlődjön bennem bármi is! Erősíteni akarom az immunrendszeremet! Győzni akarok!

Valami olyan terápia kell, amely felöleli az összes eddigi kutatásomat, széleskörűen alkalmazható, kivitelezhető, minden területre kiterjed:

Testre (méregtelenítés, egészséges életmód, élő ételek, vitaminok komplexen, vegyszermentesítés a háztartástól az étkezésen át a kozmetikáig, oxigéndús, tisztított víz, friss zöldség- gyümölcslevek, bio ételek, friss ételek fogyasztása…)

Lélekre: a hit nagyon sokat segít, a bizalom, a jókedv, a jövőbe vetet hit, a gyógyulásba vetett hit, a magasabb intelligenciába vetett hit, a pozitív hozzáállás. Relaxálás, ima, jóga, agykontroll, reiki, angyalkommunikáció, stb..

 

Elmerengek az eddigi egészségesnek hitt étrendemen… az utóbbi két könyv nagyon elgondolkodtat! A zabpehelyliszt még karcinogén is! A sütés-főzés- tartósítás megöli az ételt! Kevés az élő táplálék! Kevés a létfontosságú enzim, kevés a létfontosságú természetes vitamin!

Eszembe jutnak Villás Béla előadásai, ha a lelked rendben van, nem hatnak rád a mérgek… ihatod te a méregdrága aloé vera italt, meg az egyéb méregtelenítésre szánt vackokat, semmit nem használ, ha nincs hited.

Gondolom, azért kell a diéta, mert eközben a böjt kihat a lélekre is. Eközben fejlődik az akaraterő, a kitartás, a fegyelem, a következetesség. Így rákényszerítjük magunkat a lelki életünk változásaira, hozzáállásunk megváltoztatására.

 

Lehet, hogy a kemoterápia azért használ másoknak, mert hisznek benne?

Lehet, hogy a testi terápia is csak akkor használ, ha hiszel benne?

Lehet, hogy a „csak hit” terápia is azért használ, mert hiszel benne? Végső soron akkor mégis lehet, hogy a hittel gyógyítóknak van igaza?

Mindenhez hit kell, minden csak HIT kérdése?

 

Ki tud válaszolni, nálam mi válik be?

Azok közül, amiket alkalmazok, mi az, ami tényleg használ?

A hit, az életmód, a testi, vagy a lelki terápia, vagy mindkettő együtt? Nekem magamnak kell megtalálnom a megoldást?

A helyes középutat?

Pont ez az, ami a legnehezebb!

Az ember tele van kétségekkel, kérdésekkel, forog az agya, keresi, kutatja a válaszokat.

 

Megpróbálom az alábbiakat:

Minél több zöldséget, gyümölcsöt enni nyersen, leveket készíteni frissen, kevesebb sót, cukrot fogyasztani, elhagyni a sajtot, a tojást, tejtermékeket, a húst mindörökre elfelejteni, vitaminokat fogyasztani a gyümölcsökkel együtt, minél több élő ételt fogyasztani, csírákat enni, búzafűlevet inni, szénsavmentes ásványvizet inni, azzal főzni, biotermékeket beszerezni, reikivel harmonizálni az ételeket, a vizet.

Nem használok hajfestéket, olyan stiftet veszek, mely nem tartalmaz alumínium sókat és tartósítószert, ugyanilyen tusfürdőt, sampont, testápolót, még a parfümhasználatot is csökkentem… a víz megoldott, mert már saját kútról jön, tehát klórmentes, még akkor is, ha vízköves! Jó lenne ezt a vizet ihatóvá tenni valahogy…

Kevesebb fertőtlenítőszert, mosószert fogok alkalmazni. Megpróbálom a fáradságosabb, de régen bevált házi szerekkel kiváltani… Minden este imádkozni fogok, mindent megbocsátok magamnak és ellenségeimnek, szeretem magamat, szeretem az embereket, elfogadom a sorsomat, élem a reikit.

Még mindig nem adtam fel az okok kutatását, mi lehetett az, az én esetemben? Igen, tudom ösztrogén- érzékeny daganat volt! Vajon az általam bevetett terápia hatásos volt? Változott az alatt a majdnem 5 hónap alatt, amikor az általam ismert technológiának minden részét bevetettem? Vajon milyen lett volna az eredmény, ha akkor megműtenek? Az én véleményem változott volna az akkori eredményhez képest?

Beata Bishop annyit ért el a másfél éves drákói szigorú étrendjével, a kávébeöntéseivel, hogy a daganata vastag falat növesztett, és nem terjedt tovább. Aki ezt végig tudja vinni, az megérdemli, hogy egészségesen 120 évig éljen!

Nekem korlátozottak a lehetőségeim, nem tudok beszerezni vegyszermentes zöldségeket, gépeket… Más megoldást kell keresnem! Már csírázik a lencse, nő a búzafű… Megpróbálok fehérjementes étrendet kialakítani. Iszonyú nehéz! Néhány napja nem eszem sajtot, sem kenyeret. Reggelire banánt és mandarint eszem teával, sárgabarackmaggal, vitaminokkal! Nem vagyok éhes, de azt hiszem, az új étrend sok lemondással jár, valamint az aloé vera ital a hasnyálmirigyemet meggyógyítja, szénhidrátéhségem van! Ezt aszalt szilvával fedezem. Azt olvastam, ha kénezik a szilvát, akkor nem szabad megenni! Az nincs ráírva, de ki tudhatja? E szám van a zacskón, lehet, hogy az a kén? Ha jól megnézem, nincs is semmi étel, ami vegyszermentes lenne! Ilyenkor mit tegyen az ember? Nem állhatok át önellátásra! A levegő, a talaj is szennyezett! Most már még szennyezettebb, mint 20 évvel ezelőtt! Kénytelenek leszünk hozzászokni, vagy megváltoztatni a hozzáállásunkat, de ezt nem csak egy ember érheti el, hanem ehhez globális összefogásra lenne szükség! Most valóban az életünkről, a túlélésről van szó!

Nagy szavak, de milyen igazak!

Az okok kutatásánál felmerült a mindennapi sajtreggeli is. Amióta diétáznom kell, azaz 2003. júniusától, a sajt volt a menedékem! Minden reggelire azt ettem, mikróban ráolvasztva a 60 g barna kenyérre. Teával, gyógyszerekkel, egy finom kávé tejjel, vagy tejszínnel. Sokszor ebédre is azt ettem, jó sokat! Lehet, hogy a sajt sem volt már sajt? Túl sok zsírt tartalmazott? Vajon, ha nem ettem volna, akkor is kialakul a rák? Vajon, ha nem fogyok le csaknem 30 kg- ot, akkor is kialakul? Vajon, ha sohasem hízom el, akkor is? Vajon, ha nem szedek gyógyszert? Vajon, ha nem borotválom a hónaljam, ha nem használok annyi stiftet, ha rendszeres lett volna a menstruációm, ha nem állt volna le a nagy fogyástól, ha nem kapok gyermekkoromban hormonkezelést, vajon, ha nem vettem volna meg azt a bizonyos ösztrogén tartalmú melldúsító habot? Vajon? Vajon? Vajon?

Mennyi, mennyi kérdés! És nincs felelet! Ki tudja, mikor teszünk jól valamit, mikor hibázunk? Tetteinkért súlyos árat fizetünk! Nincs visszaút! Megtörtént! El kell felejteni, innen kell felemelkedni, tovább menni, kikászálódni a gödörből!

Vajon ki tudná megmondani, hogy most a helyes úton járok – e? Amit beszedek, vagy megeszek, jó- e? Igen, tudom, hallgassak a szívemre! Azt hogy kell? Ezt ki mondja meg? Azok a hangok, megérzések, amelyek néha irányítanak, azok lennének a szívem hangjai? Most akkor testi, vagy inkább lelki eredetű a betegség, vagy mindkettő egyszerre? Gondolatban mérleget készítettem, azokról a tudósokról, könyvekről, melyeket a témában eddig kiolvastam. Volt bőven mindkét oldalon felsorolni való! Mégis a testi oldal képviselői is előbb – utóbb eljutottak a lélekhez! Ezért most már biztos vagyok benne, hogy a beteg lelket kell először meggyógyítani, párhuzamosan azzal, amit a testért tehetünk.

 

November 30.

Évekig szedtem szója lecitin kapszulákat, ami egyrészt génkezelt szójából van, másrészt avasodásra hajlamos, harmadrészt fitoösztrogént tartalmaz, ráadásképpen pedig 1300 mg – os kiszerelések voltak! Mire a 250 db – ot megettem, napi 1 darabonként, addigra már éreztem az avas olaj illatát, ízét. Másik forrásból olvastam már róla, hogy avasodásra hajlamos az ilyen, így többet árt, mint amennyit használ, de ezeket sohasem vettem túl komolyan…

Ma sikerült ebédre bio kölesből kását főznöm, mindenféle ízesítés nélkül azt ettem a már kicsírázott lencsémmel, valamint 3 gerezd fokhagymával, céklalével, pici hidegen sajtolt tökmagolajjal ízesítve. Nem is volt olyan rossz! Nem is ízetlen teljesen!

2006. február 10.- én megkezdtem a fogászati kezeléseket, rengeteg érzéstelenítő injekciót kaptam! Szám szerint 12 x a maximális adagot, mert műtétek is voltak! Mi a helyzet az érzéstelenítővel? Az is lehet rákkeltő? Vagy csak a sok egyéb körülmény miatt rátesz egy lapáttal!

A felszabadult nehézfém mérgek az amalgám tömések eltávolítása után…

Beata könyve után úgy tűnik, aki azt állítja, hogy pikk- pakkra eltűnt a rákja, vagy nem mond igazat, vagy érdekes lehet a daganata. (vagy nem is volt igazi rákja)… vagy csak az én hitem még nincs ilyen szinten?

Én a magam részéről azonnal kutattam a lehetőségeket, mindent elkövettem, amit akkor tudtam, mégis négy hónap múlva is ugyanott volt, ráadásul ugyanakkora! Ha a mai tudásommal nézem, akkor volt még bőven kivetni való az étrendemben éppúgy, mint a lelki életemben. Nehéz egyszerre minden elszenvedett, évek óta tartó sérelmet elfelejteni, megbocsátani. Ott van a megbántottság, hasznavehetetlenség, szeretetlenség érzése, a harag, a tehetetlenség. Az ember nem véletlenül jut idáig! Nehezen ismeri fel a problémát, nem tudja a megoldást, segítségre van szüksége. Egyszóval a rákot nem olyan egyszerű legyőzni, mint hittem volna! Elolvasok egy könyvet, miszerint „csak” le kell állítani a burjánzást! De hiszen éppen ezt a legnehezebb! Nem értem, annyian mondták, hogy kitartóan tettek ellene valamit, aztán sikerült, nekem miért nem? Sellynek miért nem? Mi aztán mindent kipróbáltunk… igaz, hogy viharos sebességgel… talán meg kellett volna állapodnunk egy gyógymódnál, azt pedig a végkimerülésig, kitartóan, következetesen végigvinni, miközben egy kissé lassíthattunk volna? Több meditációra, nyugalomra lett volna szükségünk? Nem jöttünk rá a titok nyitjára? Türelmetlenek voltunk? Kellett volna várni még egy évet? Vagy „csak” nagyobb HITTEL kellett volna végeznünk? Vagy az idő volt kevés?

 

December 2.

Keresztapám hozott egy újságcikket egy új rákgyógyszerről, mely kísérleti szakaszban van, nincs mellékhatása, erősíti az immunrendszert, főleg gyógynövénykivonatokból álló szer. Gabolexin cseppek és lemosófolyadék.  Kezdek kíváncsi lenni! Ugye, hogy ilyenkor erősíteni kell az immunrendszert, nem pedig tönkretenni? Ezek is gyógynövényekből vannak, tehát itt kell keresni a megoldást!

Tömény gyógynövénykivonatok kellenek!

Ó! Mennyire hittem mindig, hogy az én immunrendszerem tökéletes! Közben itt állok totálisan csődbement immunrendszerrel és összeomlott anyagcserével! Mindent elkövetek, hogy helyrehozzam.

 

December 3.

A védőnő tanácsára kivettem magam alól a mágneses lepedőt, mert szerinte az is elősegíti a sejtosztódást. De hiszen sejtosztódásra szükségünk van! A folyamatos létfenntartáshoz állandó, szünet nélküli osztódás szükséges! Mindegy, most még mindig fordítva fekszem az ágyban, eddig már dupla mágneses lepedőt használtam, egyet a pléd alatt, egyet a lepedő alatt, az ágyban pedig egy fordított tükör van, hogy az én kisugárzásomat verje vissza, a föld káros sugárzása helyett.

Ezek mind csak boszorkányságok! A cél szentesíti az eszközt! Ha ez kell, ezt is alkalmazom!

 

Délután elmentem a háziorvosomhoz, megérdeklődni, hogy maradhatok-e még betegállományban. Indokaim között szerepelt, hogy megmeneküljek a karácsony előtti stressztől, a skarlátjárványtól, meg agyilag pihenhessek egy kicsit… azt mondta, hogy igen, maradhatok táppénzen, majd hirtelen ötlettől vezérelve elküldött leszázalékolási papírért. Behívott dec. 19. – re felülvizsgálatra.

 

Mindig megvalósul, amit akarok, vagy amire gondolok…

 

Nem akartam kerti munkát végezni, tönkretették a jobb kezem, nem is végezhetem többé. Nem is bírom… már sokszor belefáradtam az óvodai munkába is, sok egyszerre 30 kisgyermek… most ez is felfüggesztődik?

A bal kezemmel egyre ügyesebb vagyok, mindent át tud vállalni a jobb kezemtől, ez így igazságos is, 45 évig a jobb kezem dolgozott többet, most a következő 45 évben dolgozzon többet a bal, akkor a mérleg nyelve kiegyenlítődik!

 

Nézzük Beata esetét, aki 2 hónapot töltött el Mexikóban a Gerzson klinikán, mire hazajött otthon egy mini klinika várta, gépekkel, bio zöldségszállítmányokkal, háztartási alkalmazottal… mindez 18 hónapig… addig otthonról sem tudott elmenni az óránkénti friss élő bio levek miatt, meg a napi többszöri kávébeöntés, egyszeri ricinusolaj megivása miatt… ennyit az élni akarásról…

Jó sugallatot kaptam Beata Bishop könyvének elolvasása után, melytől mélyen megdöbbentem, lezsibbadtam rendesen, a „haláltusa” ötlött az agyamba párhuzamot vonva az én szenvedéseim, és az övé közé.

Majd rájöttem, dehogyis haláltusa!

A halállal nem kell tusázni, az jön, aztán vége mindennek, se kép, se hang többé, átlépsz egy másik dimenzióba!

A halállal tehát nem tusázol, az életeddel annál inkább! A földi életedért kell megküzdened, hogy itt maradhass, teljesíthesd a rád rótt küldetést. A következő ötletem ebből egyértelműen következik:

 

„ÉLETTUSA”

 

December 4.

Gondoltad volna valaha, hogy egy ínyenc zabagép lencsecsírát, babcsírát reggelizik minden ízesítés nélkül nyersen? Nem? Én sem! Soha! Azt gondolná az ember, erre soha nem lenne képes!

Az étrendet 4 évvel ezelőtt sem tudtam egyik napról a másikra olyan drasztikusan megváltoztatni, mint ahogy most sem! Fokozatosan szokom át az újra. Még elfogyasztom azokat a termékeket, amik már megvannak. Nem pazarolunk! Megeszem szépen a diétás csokikat is, aztán apránként lemondok róluk. Végleg azért nem, nehogy elfelejtsem az ízüket! Iszonyatosan nehéz mindenről lemondani! A köles ma nem ízlett annyira, mint először! Olyan íze van, mint a puliszkának, de abba tesznek sót, a tetejére pedig tejet. Tejet! Tejet! Mennyivel finomabb úgy! Mennyire szeretem a tejet!

 

„Dr. David Servan- Schreiber most megjelent könyvében a rák alternatív gyógyításának, elsősorban a táplálkozással, kapcsolatos szokásokkal összefüggésben foglalkozik. Meggyőződése, hogy a gének mellett az életmódnak, a helytelen táplálkozásnak is jelentős szerepe van a rák kialakulásában.

Javasolja, minél kevesebb húst együnk, több zöldséget, gyümölcsöt nyersen! Fedezzük fel a szűrt vizet, ásványvizet! Felejtsük el a cukrozott üdítőket! Felsorolja a rákpusztító fűszereket.

Fokozottan ajánlott zöldségek: paprika, paradicsom, gomba, káposzta, cukkíni, spenót, zöldbab, zöldborsó, retek, padlizsán, brokkoli, spárga, NYERSEN!

Fokozottan ajánlott gyümölcsök: körte, barack, szőlő, banán, narancs, grépfrút, alma, eper, málna, áfonya, frissen, nyersen!

Fűszerek: fokhagyma, kakukkfű, curry, rozmaring, Kurkuma

A zöldségeket, gyümölcsöket próbáljuk meg termelőtől beszerezni, aki nem permetezte!

Fontos a rendszeres mozgás! A tunyaság a betegség melegágya!

Mellőzzük:

Az alumínium tartalmú dezodorokat

A peszticid tartalmú rovarirtó szereket, és egyéb mérgeket a lakásban, helyettesítsük bórsavval

Karcos teflonedény helyett csak épet alkalmazzunk, vagy teflon nélkülit

Csökkentsük minimumra a mérgező tisztítószerek használatát a lakásban. Használjunk ecetet!

Ne használjunk műanyag edényeket a mikróban! Inkább üveget, kerámiát!

A ruhákat mosás után néhány óráig szellőztessük a szabad levegőn, mielőtt felvesszük!

Fogyasszunk több halat, kerüljük a vörös húsokat, a szárnyasok bőrét!

Fehér kenyér helyett teljes kiőrlésűt fogyasszunk

Sütéshez napraforgó olaj helyett olívaolajat használjunk!”

 

December 5.

Elmentem a Nyugdíjfolyósító Intézethez a leszázalékolási papírért.

Az egyik gyógynövényüzletből elhoztam egy újságot:

 

„Paramedica” egészségmagazint, VI. évfolyam 6. szám 2007. december – január.

 

„Emlőrák: rizikófaktorok és túlélési stratégiák”

 

Klinikai kísérletek kimutatták a kombinált hormonterápia és az agresszív emlődaganatok számának feltűnő növekedése között az összefüggést, másrészt megnövekedett az Alzheimer kór és az elbutulás gyakorisága! Emellett az emlődaganatok miatti elhalálozás is! A tamoxifen mellékhatásai között szerepel a méhtestrák, a mélyvénás trombózis. Az inzulin rákkeltő! A vér magas inzulin tartalma elősegíti a gyors, távoli áttétképződést!

Javasolja a napi 5 x – i zöldség – gyümölcsfogyasztást, a testmozgást, a vér inzulin szintjének csökkentését, a csukamájolaj- és tejfogyasztást. Emellett a gyógygomba- kivonatot, a patkónyelvet! A patkónyelv erősíti az immunrendszert, növeli a szervezet D vitamin készletét, javítja az életminőséget, emlőrákellenes hatást fejt ki, jelentősen javítja a sejtek inzulin- érzékenységét.

 

Az ígéretes sárgabarackmagról:

 

Erről már annyit írtam magam is, hogy most csak azt emelem ki, ami a legjobban megfogott! „Klinikai leírások alapján a sárgabarackmag sokkal hatékonyabbnak bizonyult a kemo- és sugárterápiánál is! Nincs káros mellékhatása!”

A terápia folytatható kemoterápia mellett is, mert csökkenti azok mellékhatásait!

Tudományosan elfogadott napi mennyiség 200- 300 mg. A mag súlyának 2,5 % - át is kiteszi a B17 vitamin. Ekkor azonnal kiszámoltam, hogy hány szem magot kell megennem, mert eddig 20 szemet eszem már június óta, amióta kiolvastam a könyvet (A világ rák nélkül).

Ma vettem 2 zacskó (2 x 200 g) Hunza sárgabarackmagot. (persze, nem Hunza, mert honnan lenne nekik annyi maguk, hogy még minket is elárasszanak vele? Pakisztáni,bár a Hunzák a Himalájában élnek, az meg Pakisztánban van…) Tehát, ha naponta 300 mg az ajánlott mennyiség, akkor az hány szem mag? 100 g = 100.000 mg, ennek a 2,5 %-a  az 2500 mg…

Akkor, ha 200 g mag van egy zacskóban, az 5000 mg hatóanyagnak felel meg, ezt elosztottam 300 mg- al, így megkaptam, hogy tulajdonképpen 16,66 napi adag van egy zacsiban. Máris szétadagoltam a magokat 20- 20 szemenként, és mit tapasztaltam? Pontosan 16 x 20 szem lett, és még 11 szem! Azaz jól számolt mindenki, amikor napi 20 szemet javasolt! Akkorát ordítottam örömömben! Bár az én magom nem volt keserű, így talán nem is hatékony, de csak ért valamit eddig is! Most azonban itt a keserű mag! Fantasztikus!

 

Tépelődtem folyamatosan, jó úton járok- e?

Ma megkaptam a választ!!!

Itt ez a cikk, mely megerősít a saját terápiám helyességében!

 

Csak figyelni kell a jeleket, megkapom a feleletet! Mindenre!

 

December 9.

27 éve egyfolytában építkezünk, folyton lefestünk valamit, aztán festékszagban alszunk! A tetőpont a tavalyi tetőtér szobásítása volt! A fal fenyő lambéria, a padló fenyőpadló! Tavaly áprilisban úgy költöztünk fel, hogy még asztmás rohamot is kaptam az erős szagtól! Fulladoztam, rosszul voltam hetekig a fakezelő anyagtól, a parkettalakk erős, mérgező kipárolgásától! Ez is oka lehet a bajomnak! Áprilistól nyárig ebben tartózkodtam, a nyár azért egy kicsit megoldott belőle, egész nap nyitva volt minden ablak, de még az sem kizárt, hogy ez a „gáz” jól felmelegítve, belélegezve még mérgezőbb.