27. Élettusa - A búzafűprés

2013.07.25 10:09

A BÚZAFŰPRÉS

 

 

November 19.

Különös fondorlattal csábítottak be az óvodába, miszerint valamilyen papírt alá kell írnom. Bementem…

És… A drága, kedves kolléganőimtől kaptam egy búzafűprést névnapomra ajándékba. Elképesztően aranyosak voltak, nagyon örültem neki, mondhatni örömkitöréssel jutalmaztam őket!

 

Megkeztem a saját búzafű termelését.

 

Reggelre az a gondolat fogalmazódott meg bennem, a kemoterápia csak azoktól a rossz sejtektől véd meg, amik most esetleg ott vannak, miközben alaposan legyengíti az immunrendszeremet, tönkreteszi a jó sejtjeimet… egyszóval a kutatásaim alapján tudom, hogy az egészséges emberben is minden nap termelődik 200.000 rákos sejt, amit az immunrendszer feladata legyőzni. Tehát, ha én végzek a kemoval, legyengült immunrendszerrel fogom várni utána az új támadást… ki fog akkor segíteni az én fehérvérsejtjeimnek legyőzni a bajt?

A rák kialakulásánál első helyen említik a lelkiállapotot… Mi van, ha mégis a bevitt mérgek járulnak hozzá a rossz lelkiállapot kialakulásához? Valaki évekig, évtizedekig mérgezi magát természetellenes „táplálékokkal”, a vacak csapvízzel, ami a testet egyre jobban lehangolja, tönkreteszi, méregraktárrá alakítja, végül sikerül annyira elsavasítani az egész szervezetet, hogy a leggyengébb ponton tárgyiasul a rák? A rák megjelenése már a végső pont, az utolsó lépés! Pont, mint a befőtteknél! Azt sem szabad megenni, ha a penész a tetején van, mert az már az utolsó csepp a pohárban! Azaz akkor az egész befőtt tönkrement, csak a tetején jelenik meg a penész! A befőtt penész májméreg! Mi van akkor, ha ez is egy helyes feltevés?

Olvastam a Her2 klub felhívását, melyben a bizonyított táplálkozás- összefüggésről beszélnek. Más forrásból azt a hírt szereztem be, hogy Magyarországon egyre több a mellrák. Akkor miért nem nézünk utána, mi lehet az oka? Mit teszünk mi másképp, hogy nálunk egyre több a tragédia? Nem beszélve arról, már nemcsak az idősebbek kiváltsága, hanem egyre fiatalabbaké is. A hölgy, akiről írtam, szoptatás közben vette észre a csomóját, el sem hitte! 31 éves! Végigment a műtéten, aztán 7 kemot kapott. Most bizakodva, de más szemléletmóddal áll hozzá a további életéhez.

M mesélte, neki jóindulatú agydaganata volt progeszteron hormonból. Ő úgy gondolta, ez változhat még, szerencsére nem rosszindulatú. Így elhatározta, szül még egy gyereket, akkor változnak a hormonok is, hátha eltűnik onnan. Azt képzelte el, hogy valami ott megakadt, mint egy lemez, amikor megkarcolódik, és ha újraindítják, akkor lehet, hogy továbbmegy, megjavul. Így is lett! Elmúlt a daganata, van egy gyönyörű gyermeke. Az élete azonban neki is gyökeresen megváltozott…

Ami addig fontos volt, most eltörpült, helyette más dolgok lettek fontosabbak: a család, az összetartozás, a szeretet… A férjével, sokkal jobban összekovácsolódtak, sokkal meghittebb a kapcsolatuk…

 

Mindenkit megváltoztat az ilyesmi! Lehet, hogy nem véletlen „kapjuk”? Egy figyelmeztetés a változtatásra, az életünk helyes irányba terelésére? Igen! Ez biztos!

 

Este 6oo- kor találkoztam egy hölggyel (akiről már régebben meséltem). Neki olyan bőrrákból kiinduló nyirokáttéte volt, hogy 2 x kellett megműteni, mert ez olyan daganat, ami szétrobban, ha hozzányúlnak. Egyszóval nagyon nehéz volt eltávolítani. A második műtéttel sikerült, még két hetet jósoltak neki. Azaz két hét földi életet! Be akartak adni neki valami olyan injekciót, ami az immunrendszert serkenti, még a kemoterápiát sem javasolták. Az immunszupresszánst ő nem vállalta el.

Én azt mondtam, látni akarok valakit, aki meggyógyult a rákból kemoterápia nélkül. Egy igazi, velünk élő, élő embert!

Megkaptam!

Itt áll előttem!

Meg is érinthetem, ismerem, már nem is tudom mióta… Soha nem gondoltam, hogy tíz (igen 10!) éve ilyen problémája volt! Mindig nyugodt, kiegyensúlyozott, bölcs asszonynak tartottam! Olyan példaképnek, akinek az élete, életvitele példaértékű. Ő ehhez is így állt hozzá!

Amikor hazajött a kórházból, elkezdte a léböjt kúrát. A Gerson diéta szerint. 28 napig csakis zöldség- gyümölcsleveket ivott. Utána nyers zöldséglevekkel, gabonákkal folytatta. A gabonák nem a kenyeret jelentik, amik sajnos iszonyú sok adalékanyagot tartalmaznak. A gabonákon a bio minőségű búza, rozs, árpa, zab, köles, hajdina értendő, melyeket otthon kell elkészíteni lepénynek. Tilos minden állati eredetű fehérje! A szója azért tilos, mert génkezelt! Azt mondta, mindenki segített neki is a gyógyulásban, mindenkinek volt valami használható ötlete, tapasztalata, amiből aztán az ember leszűri, mi a jó neki!

 

Elképesztő!

Azt hiszem, ezen az úton járok! Elfogadom a segítséget, de nem követem vakon, hanem kiszűröm a nekem hasznosakat!

Megnyugtató!

Ezután rátért a hitre. Mennyire hiszek Istenben, mert hittel meg lehet gyógyulni! Beszélt egy ismerőséről, aki az Isteni energiával gyógyít, minden követője így gyógyul meg! Elmondtam, hogy reiki mester lettem, én is tudom használni ezt az erőt. Ennek megörült, látta, hogy a hittel nincs gond! A gyógyulásba vetett hittel sincs! Tovább beszélgetve azt is megállapította, nem fogok meghalni, mert még nagyon sok dolgom van itt e Földön. Neki is a HITE, a hozzáállása segített legyőzni a rákot!

Beszélgetésünk végén pedig szó volt a megbocsátás gyakorlásáról. Már ezelőtt is írtam ezekről a dolgokról. Ez fontos, hogy ne legyen bennünk harag! Engedjük el a múltat!

 

KÖVETKEZTETÉS:

 

ELFOGADÁS: ez van, ebből kell kiindulni, fogadjuk el. Nem szabad dühöngeni, miért pont én, miért nem a szomszéd? Miért velem történt, mit vétettem, hogy ez a büntetésem? A betegség nem büntetés! Azért van, hogy rájöjjünk, nem a jó úton haladunk! Meg kell találni a helyes utat.

 

MEGÉRTÉS: megérteni, rájönni a miértre, nem véletlen, hogy pont ez a baj!

 

KUTATÁS: azonnal keresni a kiutat, utána olvasni minden erről szóló témában.

 

SEGÍTSÉG: elfogadni mindenki segítségét, kiszűrni a számunkra hasznosat, azokat, amikben hiszünk, amit magunkévá tudunk tenni.

 

KÖSZÖNET: ha rájöttünk miért „kaptuk”, akkor megbarátkozni a bajjal, meg kell tudni köszönni, hogy a helyes útra terelt minket. Csak akkor gyógyulhatunk meg, ha már ide eljutunk! Mit adott a betegség! Mit köszönhetek neki?

 

MEGBOCSÁTÁS: megbocsátani az ellenségünknek, úgy, mintha meg sem történt volna! Ha nincs harag a szívünkben, nincs gyűlölet, bosszúvágy, akkor nem hatnak ránk a mérgek! Csak egyetlen bűn létezik: a megbocsátásra való képtelenség! Ilyenkor megfordul az ember fejében, hogy nincs is Isten, hol volt, amikor ez megtörténhetett velem, pedig én rendesen viselkedtem?…

Na, és mi van az őrangyalommal? És akkor Ő hol volt? Ezeket a kijelentéseket sürgősen el kell felejteni! Nem szabad senkit vádolni! Nem szabad a környezetünkre, az ott élőkre sem mutogatni, nem ők tehetnek róla! Magunkat sem szabad hibáztatni, mi sem tehetünk róla! Ennek így kellett lennie! Most először magunknak, majd a halottainknak, majd az élőknek meg kell bocsátanunk! Nem annak, akire csak picit haragszunk, annak, akire a legjobban! Meg sem történt!

 

HIT: hit a gyógyulásban, az Istenünkben. Egy magasabb intelligenciában, aki gyermekeként szeret minket, úgy, ahogy vagyunk, olyannak, amilyenek vagyunk! Feltétel nélkül! Nincs belőlünk másik! Én, csak ÉN vagyok! Nincs belőlem még egy az egész világon!

 

SZERETET: ha az előbbieket megértettük, akkor tudhatjuk, nem véletlenül vagyunk ilyenek, amilyenek! El kell tehát fogadnunk magunkat ilyennek! Ne feledjük! Mi választottuk ezt a testet! Ezt a formát! A szüleinket, a helyet, ahol élünk, minden élethelyzetünket, mert lelkünk ez által fejlődik tovább! Ebből egyenesen az következik, hogy szerethetjük magunkat feltétel nélkül. Ekkor már a másik embert is tudjuk szeretni, hiszen tudjuk, hogy nekik meg olyannak kell lenniük, amilyenek, együtt vagyunk EGY - ek, ők is az Univerzum egy – egy porszemei. Szeressük tehát önmagunkat, felebarátjainkat, minden élő és élettelen teremtményt a Földön!

 

ÚJ ÉLET KEZDETE: induljunk tiszta lappal! Megtisztulva, mindenkinek megbocsátva, tiszta szívvel, könnyeden, szeretettel felvértezve, hittel, megbocsátással, ítélkezéstől mentesen!

 

BÖLCSESSÉG: azt mondom, ha valaki így tud élni, az már BÖLCS! Mi is lehetünk példa mások számára! Mutathatunk utat az élet rejtelmeire.