24. Élettusa - Az álom

2013.07.24 09:07

AZ ÁLOM

 

 

November 10.

Ma éjjel álmodtam:

Egy szoba ajtajában álltam… a négyzet alakú fehér mennyezetet néztem, aminek körben kerete volt, mint egy képnek, mintha körbe lenne a gerenda, csak az is fehér… itt álltam. 

Mellettem egy ’hang’ a mesélő…

Hallottam a hangot:

„… és akkor rászakadt az ég…”, ekkor a mennyezet közepe beszakadt, hullott le a vakolat mindennel együtt…

”de mégsem az ég…” szólt a hang.

Ekkor mintha visszament volna a lehullott mennyezet, mint egy filmben, amely visszafelé pereg…

„Akkor aranypénzek hullottak az égből” – és hullottak.

„de mégsem” - vissza minden…

Aztán a mennyezet már nem volt ott csak a képkeret, ámulva néztem-néztem felfelé. Látszott a csodálatosan kék égbolt, a távolban füstölgő kémények jelentek meg, majd egy fénykép, ami beleillett az égboltba. Lassan, nagyon lassan közeledett a képkeret felé, majd beleilleszkedett… még a koccanást is hallottam…

Mielőtt beilleszkedett volna, már előtte felismertem, mi van rajta. Jézus és Mária voltak szép kék ruhában, gyönyörű kék ég a háttérben… először kép volt, majd megelevenedtek, rám mosolyogtak, integettek nekem… én visszamosolyogtam, visszaintegettem…

Boldogságosan jó és szép álom volt, amikor felébredtem, emlékeztem rá.

Vajon mit jelenthet?

Igazából nagyon sajnáltam, amikor a „Hitbenhat” – ot olvastam, hogy én miért nem kapok soha égi jelet?

Miért nem kapok égi beavatást, mint ők?

Lehet, hogy mégis fogok?

Lehet, hogy az égiek engem is méltónak fognak találni egy ilyen beavatásra, és ez még csak a kezdet?

Hú! Nagyon remélem, mert eszméletlen jó volt… az álom… Ráadásul minden részletére pontosan emlékszem, élénken…

 

***

 

Azt hiszem, a betegségnek egyre több dolgot köszönhetek…

Leszoktam a gyógyszerekről

Leszoktam a kávéról

Nagy adag vitamint szedek

Leszoktam a húsról és a tejről

Még többet tanultam a betegségek kezeléséről

Reiki mester lettem – ezért vagyok a leghálásabb

Megtanultam megbocsátani

Megtanultam szeretni önmagam

Tudom, hogy nem vagyok egyedül a világban, vigyáznak rám az angyalok

Tudom, hogy a Teremtő szeretett gyermeke vagyok, aki így fogad el, amilyen vagyok – mindig erre vágytam: úgy ahogy vagyok…

Tudom, ha kérek, megkapom

Minden kérdésemre megjön a válasz

Szabad vagyok

Azt hiszem, tudom, mi a feladatom

Tudom, hogy több életünk van

Megbékéltem a sorsommal

 

November 11.

Ma is dagadt, de arra gondoltam, lehet, hogy eddig a műtét óta folyamatosan dagadt volt, csak én még nem éreztem, mert elvágták a bőridegeket, amik most kezdenek visszatérni…

Sikerült lemérnem a vágás hosszát: 17 cm! Jó nagy!

 

Újabb könyvadag:

- Amerikai kutatók felfedeztek egy gént, mely felelős a rák kialakulásáért, ezért sok nőnek vágták már le az egészséges mellét!

Még ilyet! Én még a rákosat is sajnáltam és féltettem, nem akartam a szegmens műtétet sem, nemhogy levágni azt, ami egésszéges!

 

- 1994.- ben Amerikában 200.000 új mellrákot diagnosztizáltak, ebből 46.000 – en meg is haltak.

Sokkal nagyobb a mellrák előfordulása Európában és Amerikában, mint Japánban.

Ez azt jelentheti, hogy rosszabbak a környezeti tényezők, az étrend, vagy a rákkeltő vegyületek…

Telített zsírok, akik ösztrogén-érzékeny emlőrák kimetszésen estek át, mint én is, ha műtét után soványabb ételeket ettek, kisebb valószínűséggel újult ki a daganat. Tehát a zsírfogyasztás a napi kalóriabevitel 20 – 25 % - a legyen…

Környezeti ösztrogének: kémiai hormonok, az ösztrogén hatását utánozzák: DDT, műanyagok, detergens mosószerek, rovarírtószerek, aerosol, légfrissítők…

Hormonpótló terápia: fogamzásgátlók, menopauzára adott női hormonok, csontritkulásra és szívbetegségre adott hormonok…

Alkohol: akik naponta fogyasztanak alkoholt, a vérben és a vizeletben megemelkedik az ösztrogén szintjük…

 

Védelem a rák ellen:

Rostok:

Az ilyen ételekben kevesebb a zsír, olyan vegyületeket tartalmaznak, melyek segítenek megakadályozni a rák kiindulását és szétterjedését.

Karotin:

Alfa, ß karotin, karotinoidok és luteinnek.

Étrend: Kajszibarack, tök, sárgarépa, kantalupdinnye…

C-vitamin:

Genistein:

Szójatermékekben található: tofu, szójatej, szójafehérje.

Hüvelyesek:

Szójabab, lencse, vesebab, szárított bab…

Rengeteg fitinsavat, proteáz- inhibitort tartalmaznak, ami véd az emlőrák ellen.

Lignánok:

Lenmag, kisebb mennyiségben, a rozsban. Hormonszerű vegyületeket tartalmaznak, amelyek versengenek a szervezet saját ösztrogén receptoraiért, ily módon inaktiválják azokat a hatásos ösztrogéneket, melyek az emlőrákot okozzák.

Limonin:

Citrusok héjában van, gátolja az emlőrák fejlődését, új daganatok képződését.

Ω 3 zsírsavak:

Olajos halak, lazac, makréla, tonhal. Gátolja az emlődaganatok növekedését.

Quercetin:

Ez a bioflavonoid megakadályozza az emberi II. típusú ösztrogén receptoros daganatok kifejlődését. Vörös- lila- és mogyoróhagymában található.

Szulforafan:

Elősegíti a rákellenes enzimek termelődését. Brokkoli és más keresztes virágú növények tartalmazzák.

Rák ellen esetleg védelmet nyújtó gyógynövények:

Édesgyökér: triterpenoidok megakadályozzák, hogy a sejtek elfajuljanak, inaktiválják a végzetes hatású ösztrogéneket, melyek az emlőrák kialakulásáért felelősek.

Káposztafélék: brokkoli, kelbimbó… hatékony rákellenes vegyületeket tartalmaznak…a benne lévő indol származék a potenciálisan rákkeltő ösztrogéneket  jóindulatú vegyületekké alakítja.

Hagymafélék: fokhagyma, vöröshagyma…

Nyers sárgarépa: csökkenti a veszélyt.

Shiitake gomba: japánban és Kínában rákellenes kezelésre alkalmazzák.

 

A mellrák és a gombás fertőzés kapcsolata:

Étrend – és életmódváltással a genetikai kódolás megnyilvánulásai megelőzhetők, vagy lassíthatók. Dr. A. V. Constantini (WHO étel mikotoxinokat kutató intézetének központját vezette) nyugdíjba vonulásakor kiadott egy könyvet: „ A mellrák megelőzése – van remény „ címmel. Adatokkal alátámasztott elmélete szerint a mellrák megelőzésének leghatékonyabb módja a gombás mikotoxinok kiírtása a szervezetből. A TAMOXIFEN, mely hatásos szer mellrák ellen gombaölő hatású. A vegetáriánus étrend tehát hatásos, mivel a vörös húsok nagyon sok mikotoxint tartalmaznak.

A cukor immuncsökkentő hatása percekkel a bevitel után már mérhető! Növekszik az inzulinkoncentráció, ennek hatására növekszik a sejtek száma, így a rákos sejteké is… a finomított karbonátok (cukor, méz, liszt, gyümölcslé) kiváltása gyümölcs, zöldség, bab, mogyorófélék, magok, és magas rosttartalmú egészséges étrenddel csökkenti a vérben az inzulin mennyiségét.

Szójabab és hüvelyesek: szójabab, lencse, spanyolbab, tehénborsó, csicseriborsó, limabab korlátozza a szénhidrátok felszívódását a vérben. Napi 500g

Vörös- és fokhagyma: napi 2x csökkenti a máj inzulinlebontó képességét.

Aloé vera gél: napi 2x fél kávéskanállal. Serkenti a hasnyálmirigy inzulinszintézisét.

Görögszéna mag: napi 2x 15 g. Növeli az inzulinnal szembeni sejtérzékenységet.

Áfonya tea: a mirtillin csökkenti a vérben lévő cukor mennyiségét.

Keserű dinnye (balzsamkörte): trópusi gyümölcs, melynek napi fél deci leve csökkenti a vércukorszintet.

Csicsóka és spárga: napi 30 – 60 g. Inulin nevű oldható rostot tartalmaz, mely stabilizálja a vér glükóz koncentrációját. (cikória, dália, gyermekláncfű, bojtorján, hagymákban is)

A test túlsavasodása a rák kialakulásának előfeltétele és alapja.

Otto Wartburg bebizonyította, hogy a ráksejt az erjedés ősi anyagcsereelve szerint él, így a ma megszokott erjedésaktív koszt kedvez a kialakulásának. Az egészséges sejt szén- dioxiddá égeti a cukrot, míg a rákos sejt tejsavvá erjeszti, amivel növeli a savtúlterhelést, megteremti magának a közeget.

Rudolf Darmstadter természetgyógyász szerint: „A savfelesleg semlegesítésével megfosztjuk táptalajuktól az életképes ráksejteket, amelyre a felgyorsult növekedésükhöz szükségük van.”

Gottfried Segger savkutató: „ A rák csak savas közegben alakul ki.”

Műtét után tehát a legeslegfontosabb a savtalanító táplálkozás. Emellett a destruktív gondolatok, az elkeseredés eltávolítása szükséges! Ne „keseredjünk meg” sem fizikailag, sem lelkileg, akkor csak a legjobbakat remélhetjük!

A húsfogyasztás is növeli a savterhelést (húgysav)

 

Savasítók:

Sertéshús: húgysav, kénsav, salétromsav

Édességek, fehér liszt, túlzott zsiradékfogyasztás édes italok: ecetsav

Fájdalomcsillapítók: acetilszalicilsav

Kávé, fekete tea: csersav

Erős testi megerőltetés: tejsav (izomláz!)

Bosszúság, stressz, félelem: sósav

Szénsavas italok: szénsav

Kólaféleségek: foszforsav

Bor: borsav, kénsav

Amalgámtömések: higany

Környezeti, munkahelyi mérgek: elektroszmog

Dohányzás: nikotin

 

Dr. John Richardson: eredményeit a világon a legjobbak között tartják számon. A Laetril terápia mellé pácienseinek még az alábbiakat is tanácsolta:

Növényi tápanyagok: nyersen, minden ehető részét, különösen a rostosat elfogyasztani, csak éppen ehetőre főzve, ha muszáj. Friss természetes gyümölcslevek.

Állati tápanyagok: minden fajtájú hal, növényi olajakat használva az elkészítéshez. Esetleg szárnyasok húsát bőr nélkül. Ne egyen: Marha- birka- sertéshúst, szalonnát, sonkát, tejterméket.

Vitaminok: C-vitamin: 1500 – 5000 mg, E vitamin 800 – 1200 NE, megbízható márkájú terápiás multivitamin ( szerves, vagy természetes kivonat). B15 vitamin transzmetilációs ágensként növeli a sejtek oxigénfelvevő képességét, méregteleníti a májat.

Mérgek: dohány, alkohol, kávé, nyugtató, altató, fájdalomcsillapító.

Az antibiotikumokkal nincs gond…

Hasnyálmirigy kiegészítők: nagyon hatékonyak…