14. ÉLETTUSA - Beismerés

2013.07.18 13:24

BEISMERÉS

 

 

Szeptember 1.

Ma beszéltem a fiammal, a tanácsára nagy elhatározásra jutottam: jó, legyen, végre beismerem, hogy emlőrákos vagyok!

Most ebből fogok kiindulni, ez van, ezt kell megszüntetni. Nagyon remélem, sikerül!

Mától eszem a lucerna – cékla tablettát, mert a sima céklatabletta elfogyott. Most furcsa a szám íze, lehet, hogy a lúgosító iszappor kezd hatni? Már nagyon érdekel, mi lesz az eredmény, mi lesz a vége ennek a kúrának. Miért nem hiszem el még mindig? Miért hiszem, hogy nem velem történik? Próbálom beismerni, de nem vagyok benne biztos, hogy sikerül…

Ma a beszkennelt UH kép egyikéből kivágtam a csomó képét, egy másikból szépen pótoltam a hiányt, úgy beillesztettem, hogy semmi nem látszott.

A csomót pedig nyilvánosan elégettem, a szél elvitte. Ezt a képet fogom nézegetni minden nap! Megrajzoltam a vezetéket a csomóval, kályhát bele, nap, mint nap radírozok belőle, a rtg képet pedig színezem feketére, ezzel is segítem a képzelőerőmet. Ismerőseim azt mondták, nagyon találékony vagyok, biztosan jó lesz az eredmény! Közben írtam magamnak számítógéppel egy olyan eredményt, amilyet kapni akarok, vagyis egy negatív leletet gyártottam, orvosi aláírással. Ezt is nézegetni fogom. Szem elé tettem, minden nap láthatom!

 

Szeptember 4.

Paradicsom, brokkoli, zöld tea, lazac, olajos magvak, vörösbor, spenót, áfonya, fokhagyma, zabpehely. Itt azt írja az olajos magvakról, hogy a bennük lévő savak olyan folyamatokat indítanak be, amelyek által a ráksejt elpusztítja önmagát.

 

****

 

Elolvastam egy írást, melyben arról volt szó, hogy 1 mm – es daganatban 1 millió ráksejt van, tehát az én 12 mm – es daganatomban 12 millió ráksejt próbál beilleszkedni a körülötte lévő sejtek életébe és szocializálódni. Az jutott eszembe, amikor a dr. –nő azt mondta, hogy „ez most 10,8 mm , mennyi volt ? 12, ja, az mindegy akkor ugyanakkora”

Hát ez elképesztő! Lehet, hogy 1,2 mm –t csökkent!!!! Az pedig 1,2 millió ráksejt halálát jelentheti! Most már biztos, hogy el kell mennem egy független vizsgálatra, ahol pontosan megmondják, hogy mi is a helyzet. Tudom, hogy az orvosok jót akarnak, azt akarják, hogy a beteg meggyógyuljon, de csak a tudományos módszereket hajlandóak elfogadni, nem hisznek semmi másban, mert őket erre nevelték!

Ma kaptam kölcsön egy könyvet Thorwald Dethlefsen – Rüdiger Dahlke : Út a teljességhez – A betegség jelentése és jelentősége .Beleolvastam , valóban nagyon elgondolkodtató , kinek milyen betegsége lesz és miért. Ez egy betegségfilozófia, melyet mindenkinek ajánlani tudok, hogy jobban megértse mi miért történt nála. Kell ez a könyv nekem, meg a többi is…

Forrás: www.alexandra.hu

 

Daganatok osztályozása:

„T” a tumor kiterjedtségét (T0 – T4 ig az elsődleges daganat nagyságát)

 „N” a nyirokcsomók érintettségét (N0 – N4 – ig az állapotot)

 „M” pedig a távoli áttéteket jelöli ( M0 – M1 , aszerint , hogy megjelentek – e az áttétek , metasztázisok , vagy sem ).

 

Alaposan szemügyre vettem a két UH képet,  szerintem sokat változott a daganat képe is! Biztos, hogy javult! Lehet, hogy leállt a burjánzás??? Vajon ki tudná nekem megmondani, hogy a sejtek átváltoztak - e már jóindulatúvá? Nagyon szeretném pontosan elemezni a daganatomat, szeretném tudni, mióta van ott, miért van ott, hogyan került oda, miért pont oda? Milyen kár, hogy olyan helyen van!