Zsákutca

2017.08.30 16:00

Zsákutca

 

Sajnos lassan az összes budapesti kórház visszautasított, de jó pár magánkórház is ugyanígy tett. Barátnőim találtak egy földre szállt angyalt, aki nemcsak onkológus, de holisztikus szemlélettel gyógyít, ráadásul reiki mester. Addig unszoltak, amíg írtam neki, persze még nem válaszolt. Úgy terveztem, ő lesz az utolsó, akivel felveszem a kapcsolatot, de bizony lett még két intézmény és orvos is, akiknek írtam és szintén nem válaszoltak. Miután látszik, hogy hiába töröm magam, bizonyára tényleg nem ez a módja, hogy jobban legyek. Barátnőimet nagy felelőtlenség volt ebbe ennyire belevonni, így velem szenvednek. Ezt nem akartam nekik.

Rengeteg szellemi segító, "gyógyító" is magamra hagyott, mert nem tudnak mihez kezdeni velem. Ebből is látszik, hogy mindenkinek önmagát lehetséges csak meggyógyítania.

A blogot sokan olvassák, olyanok is, akikről nem is gondoltam volna. Egy hölgy például ismeretlenül ezt írta: „Kedves Erzsébet! Nagyon sajnálom, amiért annyit szenved. Nálam is majdnem hasonló a helyzet. Lebénult a jobb karom, a kulcscsontomon levő daganat nemcsak a karomat tette tönkre, hanem felkúszott a gégémre, nyomja, ezért az is paralízises lett. Félrenyelek stb.. Közben a gerincáttét miatt ágyhoz kötött lettem, pelenkáznak. Őrjítő fájdalmak kínoznak. Az agyam már nem bírja a fájdalmat. Nem jutott más csak Jézus! Az Ő sebeiben gyógyultunk meg, vagyis már megtörtént, csak el kell, fogadjuk. Én most azon dolgozok, hogy nálam is bekövetkezik a "Kelj fel és járj".Ez az a helyzet, amikor ember rajtad nem segíthet, sem okkult erők, csak a Teremtő. Jobbulást kívánok!” És küldött két videót, evangéliumi előadásokkal.

Másik barátnőm ezt írta: „Te az öngyógyítás mestere vagy! Bízom benne, hogy ennyi mindentől javulni fog az állapotod. Azt gondolom, hogy még a lelkedet kell rendbe hozni. Próbáld Magad mindenki elé helyezni! Legyél TE a legfontosabb Önmagad számára! A gyógyulásod a tét! Bárki, bármire kér, ne tedd, ha Te nem akarod! Rajtad kívül senki és semmi ne számítson! Tedd ezt, kérlek! Tudom, hogy meggyógyulsz!” Remélem, keresek még megoldásokat, hiszen a kilenc évvel ezelőtti nyirokcsomó is ott van még mindig, benne áttétsejtekkel. Igaz, hogy szerencsésen megállítottam a terjedést anno, de egy ilyen azt jelenti, hogy időzített bombán ülök. Amint lelkileg magam alá kerülök, beindulhat a folyamat.

Egy nagyon korrekt kézsebész doktornő válasza: „Köszönöm a bizalmát, de sajnos csekély a tudásom az Ön problémájához. Gondolkodtam szóba jöhető megoldáson, egyelőre nincs használható elképzelésem. Ígérem, hogy tájékozódom néhány jelenleg szabadságát töltő kollégámnál, akikben megbízom. Kérdés: fájdalomambulancián járt-e?”

Fájdalomcsillapításra ajánlották: „a fájdalomra és a gyulladásra jók lehetnek a cseppek, de sajnos a komolyabb eredmények, pl. az alapbetegség kezeléséhez nagyobb koncentrációra lenne szükség, ami viszont komoly anyagi terhet jelent. Érdemes lenne megpróbálni a 10%-os olajat kezdésnek csak pár cseppet és megfigyelni milyen tünetekkel segít. Idő közben megpróbálunk megoldást találni, hogy az ennél erősebb készítményekre valamilyen kedvezményt kaphassanak a betegek a gyártótól. https://www.vitalabo.hu/medihemp/cbd-olaj-10-co2-kivonat

08.21. Vettem egy mély lélegzetet és átsétáltam a 100 m-re lévő kisboltba. Ott ültem egy kicsit és vissza. Ettől teljesen felbuzdultam, mert eddig a kapuig sem mertem kimenni. Ráadásul egyszer sem álltam meg, nem ültem kerítéseken és nem támasztottam a falat. Kezdtünk örülni, hogy használ végre valami alternatíva. De mi volt az? Ezüst és arany kolloid, emelt vitamin adag, svédcseppes borogatás? Élni akarás, akaraterő, vagy a számos ember segítsége? Tényleg, mi használt? Az asztrális gyógyító, vagy a barátnőim? Egyik gőzerővel radírozza a lágyrész folyamatot, már csak negyede van meg. Másik minden nap úgy köszön el tőlem: „az éjjel engedje el a karidegeket a lágyrész folyamat!” Ez nagyon édes és hatásos. Édesanyám őszinte imája? Ekkor derült ki, hogy a párom a munkahelyén nézte a tévét, amelyben épp egy olyan műsor ment, amikor lehajtott fejjel imádkoztak a beteg hozzátartozókét. Ő is imádkozott értem és a javulást egyből önmaga sikerének tulajdonította. Bizony, az őszinte ima, az extrém ötletek elképzelése néha többet ér, mint bármilyen más anyagi gyógymód. Másnap extrém módon fetrengtem a kezemmel, annyira fájt. Ismét nem mertem kimozdulni.

Egy újabb kórház elutasító válasza, sajnos náluk nem csinálnak efféle műtétet. Sejtettem. De akkor hol csinálnak, ha sehol? Erre egy barátnőm javasolta, keressek olyan helyet, ahol tudnak segíteni. Hiszen három éve ezt teszem. Sőt, az utóbbi két hónapban a biztos diagnózissal a kezemben intenzíven, gőzerővel keresek, de senkit sem találok. Se kórház, se orvos nincs a láthatáron, hát feladom. Elég volt.

Egy hölgy küldött egy tapaszt, szerinte az csökkenti a fájdalmat, de a karom borzalmasan hasogatott, feszített tőle. Megírtam neki: „Konzultáltam az illetékesekkel, akik többet tudnak, mint én. Felvetettek több lehetőséget, elsősorban az okok keresésében. Mindenkinek még a beteg embereknek is nagyon fontos tisztított ivóvíz, ami kivonja a különböző vegyi anyagokat, gyógyszereket, a KLÓRT, amivel 1927 óta betegítenek meg bennünket. Fontos hogy olyan baromfit vásároljunk melyek nincsenek felpumpálva hormonokkal Fontos naponta a nyers zöldségek bevitele a még több klorofil az oxigén miatt. A fájdalmad egy nyirokmirigy szaporulat miatt lehetséges, egy elsavasodott oxigénhiányos szervezet miatt van, "a nyirok rendszer el van dugulva"Bio Boltban tisztított ivóvíz, ha nincs víztisztítód, és tiszta nátriumos só használata. Sok esetben tapasztalták a parazita fertőzést ami befészkeli magát a betegebb sejtekbe, és csendes gyilkosként kezdi terjeszkedését, erre is érdemes figyelni. Lehetőségek, amit érdemes megnézned: 1./ Parazitairtás ez akkor sem ártalmas, ha nem vagy beteg ,2./ Konzultáció kérése 3./ Tapasz további használata, és utolsó egy 4./ Fitodinamic injekció, ami nagyon sokba kerül, azonban igen sokat ér. Ezeket tudtam meg. Hamarosan én is kérek konzultációt, de most más elfoglaltságom van, nem tudok eljutni. Gépet is bérbe akarok venni, mert igen nagy az érdeklődés iránta. De mindennek eljön az ideje. Szeretettel Mária.”

Lehet, igaza van és ez tényleg egy nyirokszaporulat. Elképzelhető, mert amikor nyirokserkentő ez, meg azt szedek, őrjítően fáj, tehát reagál rá. Azt kellene megoldani, hogy ez a nyirokszaporulat visszahúzódjon és befejezze tevékenységét. Megpróbálom ma estétől szódabikarbónás ricinusolajjal borogatni a kulcscsont alatt. Szellemgyógyász barátnőm: „Nyirokdugulás biztosan van. Emlékszel mondtam, hogy üvegmosó forma kefével lehet tágítani, tisztítani, mint egy csövet. Zappert a vaterán 6-7 ezerért kapsz, házi gyártmányú, ugyanazt tudja, mint a 300ezres gép, nekem is van. (persze pont ez nem tudja ugyanazt, erre 30 ezerért árulnak gépet). A parazitairtás jó, ennek a feltalálója Dr. Hulda Clark, magyarra fordított könyve 2 kötetes Meggyógyulhatsz. Kell hozzá feketedió tinktúra, amit otthon elkészíthetsz, ha nincs feketedió a mi diónk is jó, a zöld burka kell, megtöltesz vele egy jó nagy befőttesüveget, és feltöltöd minőségi vörösborral, naponta 10 napig megmozgatod, sötétben tárolod, és kész, fogyasztható. Kell még hozzá fehérüröm. Ezt is házilag megtudod, növény megszárít, ledarál, neten minden fent van. Keress rá Hulda Clark Parazitairtás, a pontos adagolás is fent van. Vehetsz üres kapszulát és betöltöd, vagy kiskanállal beveszed, kicsit többet, mint a 3 kapszulányit, mert az kivonat, a dióból, úgy mokkáskanálnyi mehet.” Azt hiszem, ezeket most is kihagyom.

Egy másik ismerős pránás hölgy ajánlotta a pránásokat, hogy kérjek tőlük energiát. Persze nem ment az olyan egyszerűen. Az admin hölgy azonnal kikérdezett, miért akarok a csoportja tagja lenni. Elmondtam őszintén, javasolta írjak egy posztot. Közben felhívta a figyelmem a szabályzatra. Elolvastam, megírtam a kérést, linkeltem a blogot is, mert ott mindent leírtam röviden. Erre cinikusan megjegyezte: „Szóval, ha segíteni akarunk, menjünk a blogra?” Kérte, írjam le röviden. Megtettem. Erre könyveket ajánlott, de azokat már mind olvastam. Akkor azt kérdezte, mit írnak, mi a lelki oka a problémámnak. Mert senki sem fog segíteni, magamnak is van magammal dolgom. Természetesen. Nem is kértem, hogy bárki is megoldja helyettem, amit amúgy is nekem kell. Ilyet nem is kérhetnék, mert ez az én dolgom. Az is érdekelte, hogy segítenek-e a pránás ismerőseim. Érdekes. Miért nem lehet csak úgy, önzetlenül küldeni egy kis energiát egy rászorulónak, aki épp lemerülten lézeng? Attól esetleg újult erővel állna talpra és megójult hittel folytatná tovább a dolgát. A következő kioktatóan annyit mondott: „visít az önsajnálat, ezt engedd el és meggyógyulsz.” Oké, de hogyan? És a harmadik azt kérdezte, mit mondanak az orvosok? Ez kiverte a biztosítékot. Oké, szóval itt nekiállnak engem hibáztatni, nem olvassák el, amit írok, nem fognak segíteni. Töröltem a kérést és azonnal leléptem. Ennyit az önzetlen pránásokról. 10.500 tag. Most komolyan, tudom, mindenkinek önmagával van dolga, bármi problémája akad, egyedül ő oldhatja meg. Ám van, amikor kell egy kis kezdő löket, egy energia fröccs. A pránások pedig ezt különös kegyként osztogatják? Aki hozzájuk fordul, ítélkeznek felette, kioktatják, fölényesen lekezelik, hibáztatják, de nem segítenek. Így nem működik. Barátnőm nevette: „Elképzelem, ahogy Jézus, vagy calcuttai Teréz anya válogat az emberek közt, ennek segítek ennek nem. Mindenkinek segítettek, aki arra rászorult.” Hát ez az!

08.24. Nem értem, a fájdalom ma már tűrhetetlen, hasogat, nyilallik, őrjítő. Ma különös kegyetlenséggel hasogatott benne a nagyfeszültségű erősáram. Mi történt? Rendben, ágyat húztam, kimostam, teregettem. Fasírtot sütöttem, hozzá rizibizit, jómagam pedig csupán gyümölcsöt és kenyeret ettem. Emberfeletti küzdelem volt. Április óta nem történt ilyen, de le kellett tépnem a karharisnyát. Kenegettem, fásliztam, mégsem bírtam feküdni sem. Pedig a nyakam is behúzta már ez a folyamat, nem bírom tartani a fejem. A munka közben a koponya hátsó része is hasogatott. Estére feldagadt az alkar. Mi lesz velem? Dupla fáslit tekertem rá, csíkos lapot. Áztattam a lábam szódabikarbónás vízben, a karom is kenegettem vele. Hónaljba svédcseppes vatta, vállra szódabikarbónás ricinusolaj.

Megrendeltem a kenderolajat.

08.28. Már reggel szédültem. Este azonban olyan gyomorgörcsöm lett, majdnem elpusztultam. Nem hittem el, de egymás után négyszer hánytam, amíg volt egy csepp is a karfiollevesből. Biztos nem az volt az oka, inkább a vese korálkő, vagy a kövekkel teli epehólyag. Párom dolgozott, fiam aludt. Úgy remegtem, le sem bírtam menni, hogy szóljak neki. Az üvöltözésre nem ébredt fel. Aztán beájultam. Hajnali 3-g. Ilyen még nem volt. Kétszer biztosan hánytam a két szülésnél, meg talán még egyszer-kétszer életemben, de nem szokásom.

08.29. Még mindig iszonyú görcsben van a gyomrom, nem tudok enni-inni, rosszul vagyok. Felmarta a torkom a gyomorsav, olyan, mintha meg lennék fázva. Most ittam egy kis csalánteát egy szelet kenyérrel, csak a gyógyszert vettem be, semmi mást. Még csak ez hiányzott. Fekszem, és nem tudom, mi jöhet még?

Nagy felelőtlenség volt részemről bevonni pont a barátaimat ilyen mélységében a dolgaimba. Így önkéntelenül is velem szenvednek és tehetetlenek. Mindenkinek van egy elképzelése a gyógyulásra, de más helyett nem gyógyulhat meg. Tudom magamról, más miatt jobban aggódnék, mert nem vagyok a bőrében és ő más utat választott, pedig én ebben hiszek. Mára ebben is nyugodtabb vagyok, mert tudom, mindenki attól és akkor lesz jobban, ha a saját útját követi, saját belső hangjára hallgat és nem külső tanácsokra. Jelek vannak, persze, de azokból ki kell hámozni azt, amiben rendíthetetlenül tudunk hinni, bízni. Amiről, még ha csak mi egyedül a világon, de biztosan tudjuk, hogy az segít, az vezet a gyógyuláshoz. Annyit dióhéjban érdemes tudni a világ titkairól, hogy halál ellen nincs orvosság. Ezen a síkon mindenki addig marad, amíg a küldetése tart. Egyetlen pillanattal sem tovább. A rák egy-egy kilépési pont. Ilyenkor elfogadhatjuk és mehetünk, de ha szeretnénk és van miért, még maradhatunk. Nekünk szóltak. Az életben több ilyen kilépési pontot is kapunk, amíg el nem jön a végső. Ha az itt van, már úgyis mindegy. Amíg maradnod kell, elintézi a sors, hogy maradj, mindegy, hogyan. Amikor letelt, semmi és SENKI sem tarthat vissza. Pont.