Elkeseredés

2018.02.24 11:55

Elkeseredés

 

A jobb nyakizom is húzódik, de rájöttem, hogy a hozzá tartozó fejbőr hátul szintén zsibbad és érzéketlen, erre most már a baloldalon is. Te jó ég! Lebénultak a nyakizmok? Rákérdeztem a kvantumgyógyító hölgyre: „Megnézlek, amint tudlak. Nem vagyunk könnyű helyzetben sajnos, a fajdalom es a terjedése nem annyira jó jel. Megnézem, mi a helyzet. Úgy érzékelem, hogy a zsibbadás, érzéketlenség oka, hogy a gerinced nyaki és háti felső szakaszát teljesen befonta az a valami, ami a jobb oldaladon van. Nyomja az idegeket, ugyanúgy, mint a karod esetében, ezért nem érzékelsz a jobb oldalon. Természetesen nem vagyok CT, szóval nem biztos, hogy jól látom, nekem ez volt az érzékelésem. De az is jó lenne, ha ezt le tudnád ellenőriztetni igazi CT-n, mielőtt nagyon megijedsz. Amit én láttam az nem 100%, tudod ezek csak az én képeim.” Csoda, ha elkeseredtem? Ennyi volt? Tényleg ennyi? Akkor mi értelme volt a rengeteg szenvedésnek?

01.28. Egész nap émelyegtem, rosszul voltam, nem kaptam levegőt, és nagyon aggasztottak a fej-nyak bénulásos tünetei. Csakhogy a légszomjjal is meg kellett küzdenem és borzalmas lelkiállapotba kerültem. Este az összes praktikát be kellett vetnem, hogy egyáltalán még feküdni is bírjak.

01.29. A tegnapi borzalmak után mára egy kedves levél várt: „A neten megtaláltam az oldalát, ahol az említett ampulláról olvastam, persze más oldalakon is, de többnyire ugyanazzal a szöveggel, az Öné más volt.

Talán Önnek van ezzel a szerrel közvetlen tapasztalata is?

Tudna-e abban segíteni, hogy hol lehet/érdemes megrendelni az ampullát, ki mondja meg, hogy melyik szériát, milyen fajtát kell használni?

Erről is olvastam a cikkekben, de van-e orvos, aki ezzel konkrétan foglalkozik?

Percek óta gondolkodom, hogy milyen jókívánsággal köszönjek el, de talán a legjobb, ha a legőszintébben kívánok Önnek jó egészséget!

Olvasgattam a blogját, s ami ebből kiderült, hogy Önnek hihetetlen életereje van. 

Köszönöm, ha válaszol.”

01.31. Hát eljött ez a nap is. Két hete készen van a karharisnya és nem mertem elindulni érte, még úgy sem, ha a párom kivisz a buszig, meg értem jön. Megkértem egy családtagot, hogy hozza el nekem. Ez nagyon szomorú. Sőt, az is, hogy ma megint iszonyú rosszul voltam, szédültem és elgyengültem. Megint az epére gyanakodtam, ezért megettem egy simaizom görcsoldót. Picit javult a helyzet. Szellemgyógyász barátnőm dolgozott az ülőidegen. Az is javult egy kissé.

Találtam egy hölgyet, aki C-vitamin infúzióval gyógyul. „Orvosi ajánlásra 3 naponta 40000mg C-vitamin folyt le 500ml infúziós sóoldatban. Befejezésül 1 ampulla Glutation. Kerestem egy házi ápolót. Ő jött az otthonomba. Fél évig csináltam. 425-ös Marker lement 63-ra. Eltűnt a tüdő áttét. Amire azt mondták veszélyesebb, mint a csontáttét. Most kicsit újra emelkedett. Decemberben újra kezdtem. Ma kaptam meg az eredményt 170 ről 127. Szóval Én azt mondom, működik. Bárhova megyek, csodálkoznak, hogy ilyen állapotban vagyok csont (az összes csigolya, koponya, lapocka, medence, bordák, szegycsont), tüdő, mellhártya áttéttel. Sőt a szívburokban is volt folyadék. Az sincs már. Hozzáteszem nem onkológus volt, akihez elmentem a kúra miatt.

Bele olvastam a blogba. Ez az Ön sztorija? Ha igen hát minden elismerésem az Öné.

És még tudom ajánlani a tömjénolajat. Ezzel kapcsolatban pontos infók vannak a neten, de Én is segítek ha kell. Es még ajánlom Dr. Gelleri Julianna előadásait

Sajnálatos tény, hogy már harmadik hete küszködök az ülőidegzsába tüneteivel. A jobb lábam egyre jobban zsibbad. De ez még mind semmi, már a bal is kezdi. Vagyis a kezelésem eredményeként nem jobb, hanem még rosszabb lesz? Mi történt? Meddig fajul még?

02.09. Már nem győzöm kiszámolni a vattacsíkokat, amiket svédcseppbe áztatva felteszek borogatásnak. Szinte minden nap lepedőt és hálóinget mosok, mert mindent megfog a svédcsepp, hiába fóliázom le, csak elcsúszik. Teszek a puklira, a nyakamba, a hónaljba, a bal fülembe. A jobb lágyékba, a végbélre és az isiászidegre. Tényleg így kell tengődni egy embernek az életéért? Egyáltalán, ez még élet? Szerintem, nem. Hiszen abból áll a nap, hogy megpróbálom túlélni és kezelni magam itt-ott.

02.11. Tegnap rákerestem az ülőidegzsába akupunktúrás pontjaira. A combcsont felső, a nagy és kislábujj köröm alatti részét és a tövét kell masszírozni. Inzultálom is a pontokat, bár már mindkét oldalon zsibbad, bénul a lábam, így tartok tőle, hogy nem is ülőidegzsába. A svédcseppes borogatások nélkül nem bírnám ki. Fogalmam sincs, mi ez és mi jöhet még. Talán már meg is haltam? Megrendeltem a tömjénolajt, de mint kiderült, az nem az igazi.  Csak a Boswelia Sacra tömjén fenyő 100 %-os kivonata gyógyítja a rákot, belsőleg. Pedig ma megittam egy pohárka elő tejet is, kecskétől.

02.12. Mára már a bal lábam is elgyengült. Remegek és percről percre egyre gyengébb vagyok. Szeretnék jobban lenni! Miért van ez így?

Komolyan pánikba estem, de nemcsak én, a barátnőim is. Mindenki orvost, mentőt, sürgősségit kiáltott. De nem tettem semmit, még vártam, hátha. Kértem segítséget a reikis barátnőimtől, a szellemgyógyász barátnőmtől, az akupunktúrás doktornőtől és a kvantumgyógyítótól is. Ő azt mondta, az a valami teljesen beszövi az idegeket. No, de ez lumbális részen van. Odáig már csak nem szaladt le. Inkább idegbecsípődés lesz.

Négy reikis azonnal küldött távgyógyítást, amitől kicsit jobb kedvem lett. Szódabikarbónás vízben áztattam a lábam. A Joker pontok masszírozásán kívül az ülőideg pontokat is és az egész gerinc alsó részét a farok csontig masszíroztam. Aztán a medencecsontot is. Utána bekentem a szokásos krémekkel, majd rozmaringossal a medencecsontot is, végül mindenhová svédcseppes borogatást tettem. Úgy kapcsoltam be az idegrendszer regeneráló meditációs CD-t. Kértem az égiek és Felsőbb Énem segítségét.

02.13. Lekopogom, talán használt a tegnapi, mintha nem romlott volna tovább a lábhelyzet. Ma is folytatom. Megjött a tömjénolaj is, amit árnika bázisolajban oldva kenegettem a problémás területre. Remélem, használni fog! Minden rezgés. Az emberi test 68-78 MHz-en rezeg, a beteg ember rezgése akár 58 MHz-re is visszaeshet. Az illóolajok megemelhetik ezt a rezgést, ez által beindulhat a gyógyulás. A tömjénolaj 140 MHz-en rezeg. Amúgy állítólag rákgyilkos, mivel elválasztja a ráksejt agyát a testétől és leállítja a sérült DNS kódok terjedését. Most meglátjuk. Minden esetre, még jobban fáj tőle az a rész, ahol bekentem.

Szellemgyógyász barátnőm is segített ma este.

02.14. Szörnyű sejtelmem támadt. Illetve eddig inkább csak nem akartam róla tudomást venni. A nyakam, amiről azt hittem, a karomat nem bírja, hátul, mint egy vastag ín, vagy izom, húzódik jó ideje és persze iszonyúan fáj. Már átterjedt baloldalra is. Nos, érdekes módon épp ott, ahol a nyirokcsomók láncolata sorakozik. Tehát elképzelhető, hogy ez a borzalmas lágyrész folyamat azt is beszőtte folyamatosan, én meg tudomást sem vettem róla. Most már végképp nem bírom megtartani a fejem, de fekve sem jobb, mert akkor is úgy érzem, mintha erővel tartanám a fejem súlyát. Ráadásul ma is nagyon rosszul voltam. Émelygés, hányinger, étvágytalanság, gyengeség érzés, remegés, rosszkedv. Mostanában ezt egy simaizom görcsoldóval igyekszem elnyomni.

02.15. Ma kettő drotaverin kellett és még szódabikarbonát is ittam. A lábaim katasztrofálisak. Remegnek, zsibbadnak, és nem tartanak meg. Per pillanat egy biztos pont van, az alagút szindrómás bal kezem, ami szintén bármikor bedobhatja a törölközőt. Kértem az égieket, ha meg kell halnom, legyen, csak kevesebb szenvedéssel.

02.16. Ismét az a gyengeséggel járó rosszullét jött rám, ami miatt sem enni, sem megmaradni nem voltam képes, ezért megint görcsoldó és szódabikarbóna is következett. Most akkor görcsoldó függő leszek?